Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Du er veldig fascinert av å stå og tisse...

Selvfølgelig. Og å leke helikopter.

Så du ville ikke syklet full fart og falt på sykkestanga så du kunne kjenne hvor godt det er å få knust pungen? :D

Jeg tror jeg hadde spart meg for det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Øy, vær snill her...

Jeg er snill. Jeg oppfordrer henne til å ta del i og føle deres smerte, så hun kan spre ordet, og endelig la dere få den medfølelsen dere fortjener. Inntil det skjer velger jeg å tro at dere bare overreagerer.

Selvfølgelig. Og å leke helikopter.

Og tegne fjest på og poste bilder i RPP. :yes:

Lenke til kommentar

En ting til som gjør at jeg ikke skjønner meg på kvinnfolk.

Vi fikk ei ny dame i avdelinga for noen mnd siden. Hun er singel, og VELDIG flørtete.

Men hun flørter og klenger KUN på de som enten er gift eller har samboer. Ikke på meg som er singel, som om hun lukter det på et eller annet vis.

F.eks. på jobbpils på fredag, da dro hun 1,5 time med tog for å henge på pub (selv om de hadde fri fredag), og hun hang omtrent rundt halsen på en kar som er gift, eller vekslet til en annen som har hatt samboer i flere år.

Lenke til kommentar

Jeg hadde utnyttet yoga-kunnskapene mine til å gi meg selv en blowjob. Kthnx.

Trenger ikke kunne yoga for det, vettu ;)

Jeg er snill. Jeg oppfordrer henne til å ta del i og føle deres smerte, så hun kan spre ordet, og endelig la dere få den medfølelsen dere fortjener. Inntil det skjer velger jeg å tro at dere bare overreagerer.

I wish.

Lenke til kommentar

Stilig oppførsel! Kanskje hun håper at hvis hun bare flørter med de som er opptatt så ser folk på henne som "en av gutta" bare med pupper, whereas hvis hun flørter med noen som er single så ... kan det være hun havner i en uønsket situasjon.

Lenke til kommentar

heeeeEEEeeedvig. :love:

Hva har jeg egentlig gjort for å få deg til å like meg sånn? :p

Jeg blir forvirra i minst 3 dager når noen bytter avatar. Gjerne lenger også.

Hmm, tror jeg skal skifte avatar.

Lenke til kommentar

Du er som meg, du. Konstant forvirra.

Forvirra, forvilla og forulempet.

Du må ha hatt en svært vanskelig uke da... :(

You have no idea.

Hmm, tror jeg skal skifte avatar.

Nei, jeg har jo akkurat vendt meg til den du har nå.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...