Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart med det. Jenter har lyst å springe ut og tisse i snøen og stikke på byen og sjekke damer.

Mens gutta alltid svarer "Jeg hadde blitt hjemme og hatt uendelige orgasmer hele dagen" på sånne hva-ville-du-gjort spørsmål.

Lenke til kommentar

Fy faen, denne dagen kan bare brenne i helvete.

Det er sikkert noen folk som har blitt skutt eller sultet ihjel som føler din smerte.

Rart med det. Jenter har lyst å springe ut og tisse i snøen og stikke på byen og sjekke damer.

Mens gutta alltid svarer "Jeg hadde blitt hjemme og hatt uendelige orgasmer hele dagen" på sånne hva-ville-du-gjort spørsmål.

Er det så rart? Gutter fantaserer om pupper så og si hele tiden. Plutselig får de to perfekte pupper plassert midt på sin egen brystkasse? Fondle-mode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

:no: Hvorfor? *klem*

Fordi absolutt alt jeg har foretatt meg i dag har vært totalt mislykket, folk ler av meg, jeg har blitt kjeftet huden full i hele dag, folk svarer meg frekt, og jeg er skikkelig nedfor for tiden.

Pleier som regel ikke å være sånn. Meh.

Lenke til kommentar

Jeg hadde sikkert stått litt foran speilet og lekt litt og, men bare i en halvtime.

Også tror jeg at jeg ville våkna om natta og tisse ut av vinduet istedet for å gå ned til badet.

Lenke til kommentar

Fordi absolutt alt jeg har foretatt meg i dag har vært totalt mislykket, folk ler av meg, jeg har blitt kjeftet huden full i hele dag, folk svarer meg frekt, og jeg er skikkelig nedfor for tiden.

Putt det bak deg og kom deg videre. Kjipt med en dårlig dag, men sett på noe god musikk og tenk på bedre ting. :)

Jeg hadde sikkert stått litt foran speilet og lekt litt og, men bare i en halvtime.

Også tror jeg at jeg ville våkna om natta og tisse ut av vinduet istedet for å gå ned til badet.

Du er veldig fascinert av å stå og tisse...

Lenke til kommentar

Jenter kan og stå og tisse. Øvelse gjør mester. >_>

Uansett mener jeg at jeg har hørt om hjelpemidler som kan fikse på akkurat det...

Nå er det natt for lenge siden... solen er nede. Verden, vi sees ved soloppgang :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så du ville ikke syklet full fart og falt på sykkestanga så du kunne kjenne hvor godt det er å få knust pungen? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...