Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nei, det har jeg ikke. Vi kan ikke bevise noen av delene, men vi kan gå ut ifra hva vi opplever i denne verdenen. http://www.youtube.com/watch?v=v4oq96F_5VM ? Du kan jo hacke RL, da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Man kan også forholde seg til det man ser, observerer og undersøker. Ingenting tilsier at verdenen er mer enn det vi ser nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Edit: Lycanthrope, jeg ser deg. Har du vært på Dromis og prøvd den etiopiske Kochere-espressoen enda? Ikke? Da har du planer i morgen. Er aldri i byen. Er så langt. Men som du sier, kanskje jeg har planer i morgen. Starter ikke før 11, såh. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg vil lære å hacke meg rundt, det der var i hvert fall ikke redigert :O Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg vil lære å hacke meg rundt, det der var i hvert fall ikke redigert :O Hører du kan kjøpe exploits under brua i oslo. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvilken bru, er flerne av dem i Oslo. Are we haxxors? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Høhem, Slinda, jeg har ennå ikke fått noen invitasjon til eksklusiv skypegruppe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvorfor det, jobber eller studerer du? Jobber to jobber. Studerer ikke før til høsten, da blir det mest sannsynlig ingeniør-utdanning. Lukter litt på verdensreise med en kamerat istedet, og utsette studier ett år. Får se! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) VIP klubben er forbeholdt metaller. Hvorfor det, jobber eller studerer du? Jobber to jobber. Studerer ikke før til høsten, da blir det mest sannsynlig ingeniør-utdanning. Lukter litt på verdensreise med en kamerat istedet, og utsette studier ett år. Får se! Såpass, stress er det vel. Om du reiser jorden rundt eller backpacking i Asia ønsker jeg gjerne å være med neste år, pakker Kammizez i bagasjen så får vi smugle han rundt omkring. Endret 5. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 VIP klubben er forbeholdt metaller. Jeg er hard som stål atm, teller det? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Jeg tror faktisk jeg har deg Jeg får fikse noen ting før jeg bare GÅR TIL BEAUTICKEN. Endret 5. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jobber to jobber. Studerer ikke før til høsten, da blir det mest sannsynlig ingeniør-utdanning. Lukter litt på verdensreise med en kamerat istedet, og utsette studier ett år. Får se! Hva slags ingeniør-utdannelse? Om du reiser jorden rundt eller backpacking i Asia ønsker jeg gjerne å være med neste år, pakker Kammizez i bagasjen så får vi smugle han rundt omkring. Høres ut som en deal. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Høhem, Slinda, jeg har ennå ikke fått noen invitasjon til eksklusiv skypegruppe Du har fortsatt ikke lagt meg til på Skype, så jeg vet ikke hva brukernavnet ditt er...? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Du har fortsatt ikke lagt meg til på Skype, så jeg vet ikke hva brukernavnet ditt er...? Joho, har gjort det nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er dessverre ikke jomfru lenger, om du ønsket å frata meg den. Da kan du desverre ikke bo i sengen min. Jeg synes du skal ta med den, og flytte hit i stedet Kanskje det 1. Jeg kommer ikke til å ha en grav. Neivel? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Neivel, men du kan få bo i min. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Da kan du desverre ikke bo i sengen min. Kan jeg flytte til sengen din? Så kan Lars bo hos meg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vi kan være tre i sengen. Skader ikke med litt intimitet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har du? GeirSlimda? Neivel? Neh, hvorfor det? En grav som ligger der og tar opp plass? Nei, brenn meg og spre askene fra en fjelltopp. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Jamen, jeg skal også oppi senga!! Har du? GeirSlimda? Åja, har du to? For var en som bare het Slimda. Finner ingen som heter GeirSlimda. Endret 5. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg