LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ikke jeg heller, derfor renner det bare masse bull ut av kjeften min. Mmmm sjokoladesaus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg bruker skype til lynmeldinger og når jeg spiller. Skal jeg chitchate så kan jeg ringe folk. Bruker aldri opp ringeminuttene mine uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Skal jeg chitchate så kan jeg ringe folk. Bruker aldri opp ringeminuttene mine uansett. Bruker det oftest som chatteprogram også, men muligheten til video og mikrofon er også en bonus. Er kjempelett å ringe noen kompiser og ha en prat. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hmm.. jeg vil bli lagt til i Skype-gruppe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Legg til meg på skype da, så fikser jeg tilgang. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 hei mac Du er rolig for tiden. Er som regel bare her på natta/sent på kvelden. Har ikke så mye tid til å bruke på forum lenger. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvorfor det, jobber eller studerer du? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Når han ikke kopierer VGCats-avatarer, så er han nok opptatt med RL. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Som dere ser, er Slimda sin avatar OA. Edit: VIL MAN SNAKKE FLERE PERSONER OVER INTERNETT BRUKER MAN VENTRILO. Endret 5. mars 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Hva er real life? Er verden egentlig ekte? Er vi egentlig et dataprogram for en høyere sivilisasjon? Er vi noe alà matrix? Hva gjør vi her? Har vi noen mening eller mål? Er vi egentlig noe annet låst inne i dødelige kropper? ventrilo sux, teamspeak Hi5 så denne i går, anbefales virkelig. Løser konspirasjonsteorier bak bibelen/religioner, 911, og banksystemet i dag. Fengende Endret 5. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hva er real life? Er verden egentlig ekte? Er vi egentlig et dataprogram for en høyere sivilisasjon? Er vi noe alà matrix? Hva gjør vi her? Har vi noen mening eller mål? Er vi egentlig noe annet låst inne i dødelige kropper? ventrilo sux, teamspeak Hi5 Meningen med livet: Knulle > dø Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hva er real life? Er verden egentlig ekte? Er vi egentlig et dataprogram for en høyere sivilisasjon? Er vi noe alà matrix? Hva gjør vi her? Har vi noen mening eller mål? Er vi egentlig noe annet låst inne i dødelige kropper? ventrilo sux, teamspeak Hi5 Korrekt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Legg til meg på skype da, så fikser jeg tilgang. Får ikke til? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hva er real life? Er verden egentlig ekte? Er vi egentlig et dataprogram for en høyere sivilisasjon? Er vi noe alà matrix? Hva gjør vi her? Har vi noen mening eller mål? Er vi egentlig noe annet låst inne i dødelige kropper? ventrilo sux, teamspeak Hi5 så denne i går, anbefales virkelig. Løser konspirasjonsteorier bak bibelen/religioner, 911, og banksystemet i dag. Fengende Velkommen etter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Som dere ser, er Slimda sin avatar OA. Hva-for-noe? Hva er real life? Er verden egentlig ekte? Er vi egentlig et dataprogram for en høyere sivilisasjon? Er vi noe alà matrix? Hva gjør vi her? Har vi noen mening eller mål? Er vi egentlig noe annet låst inne i dødelige kropper? Real life er hva kroppen vår beveger seg igjennom. Nei, vi er ikke det. Ikke Matrix heller. Mening med livet? Ikke noe annet enn å gi livet ditt mening. Eller biologisk sett er meningen med livet å få avkom og deretter passe på at de vokser opp for å spre sine avkom videre. Fordi det var slik det ble. Alle de andre kroppene døde underveis i evolusjonen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Original Art. Edit: Lycanthrope, jeg ser deg. Har du vært på Dromis og prøvd den etiopiske Kochere-espressoen enda? Ikke? Da har du planer i morgen. Endret 5. mars 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Oh. Right. Ja, noe slikt. Fant det på en google. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 kammizez, har sett slike filmer før men akkuratt denne var fengende Slimda, Har du bevis på at vi faktisk beveger oss og at vi ikke står stille i en "world simulator" som gjør at vi tror at vi, universet, følelser, hendelser er ekte, noe det egentlig ikke er? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Slimda, Har du bevis på at vi faktisk beveger oss og at vi ikke står stille i en "world simulator" som gjør at vi tror at vi, universet, følelser, hendelser er ekte, noe det egentlig ikke er? Har du bevis på at vi står stille i en "world simulator"? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nei, det har jeg ikke. Vi kan ikke bevise noen av delene, men vi kan gå ut ifra hva vi opplever i denne verdenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg