Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh noes, jeg bare lurer :yes:

Sett på dette istedenfor:

Er det ikke søtt at du er 9 år raskere enn meg? Bare vent til jeg blir gammel så skal jeg si det samme ved siden av graven din.

1. Jeg kommer ikke til å ha en grav.

2. Hvem har sagt at jeg dør før deg?

3. Når søte jenter spør pent, bruker man å gjøre dem en tjeneste. :tease:

1. Graven var et eksempel.

2. Jeg har sagt det, og jeg vet det.

3. Er du far for mange? :tease:

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Jeg vil høre hvordan alle høres ut :mad:

For ca ett år siden, skapte kjernen i DNFK en egen kanal i Skype, hvor vi av og til ringte hverandre opp og snakket om ting og tang. Denne kanalen er fortsatt i live, og vi har ikke noe imot flere "kjernefolk" stopper innom.

Lenke til kommentar

Hva med deg selv?

Er verste er å høre seg selv på film.

Jeg vil høre hvordan alle høres ut :mad:

For ca ett år siden, skapte kjernen i DNFK en egen kanal i Skype, hvor vi av og til ringte hverandre opp og snakket om ting og tang. Denne kanalen er fortsatt i live, og vi har ikke noe imot flere "kjernefolk" stopper innom.

Kan du legge meg til igjen?

Lenke til kommentar

Men Skype er skummelt :( Jeg har jo aldri noe fornuftig å si.

Vet, dette er litt skummelt... Er du meg?

:ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg anser meg selv i høyeste grad som en av kjernen, og jeg forlanger en invite til denne gruppen.
Lenke til kommentar

Jeg hater å skype med flere mennesker. Det fører veldig ofte til forvirrede samtaler, og i meg og mine venners tilfeller, at alle blir stille og diller med sitt eget helt til noen promper/raper/spør om de andre er der/tar med seg laptopen på do.

Lenke til kommentar

Kan du legge meg til igjen?

Kan jeg godt, men jeg har deg ikke som kontakt i Skype, og jeg har ikke rettigheter til å gi deg skriverettigheter der. Men det kan fikses.

Men Skype er skummelt :( Jeg har jo aldri noe fornuftig å si.

Det har ikke vi heller, men vi klarte jo å finne noe å snakke om. Webcam-chat for 8 stk ellerno, veldig gøy.

Lenke til kommentar

Jeg anser meg selv i høyeste grad som en av kjernen, og jeg forlanger en invite til denne gruppen.

hei mac :)

Du er rolig for tiden. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...