Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vel... jeg er VELDIG glad i Trondheim Men jeg har så god "håndjernseng"! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 ka e vel herligåre enn egta stavangår dialekt? For å være helt ærlig, det meste. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Stemmer. Får jeg ikke lov å være med nå kanskje? Er jeg for ung? JA DU ER KJEMPELITEN BARNERUMPE! Neida, du får være med. Så lenge du ikke er under 10 eller over 90 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Skal du straffe meg? Jeg vet at du har en fetish for slim, lær, og tentakler. Jeg trenger ikke å ha noe motbevis, for for meg er Stavanger den beste plassen å bo/leve. ka e vel herligåre enn egta stavangår dialekt? For å være helt ærlig, det meste. vel deg om det. verste dialekten jeg vet om er Oslo-dialekt for å være ærlig, men jeg overlever. Endret 5. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Men jeg har så god "håndjernseng"! Jeg synes du skal ta med den, og flytte hit i stedet Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 ka e vel herligåre enn egta stavangår dialekt? Bedervet kjøtt, krybbedød og hemoroider. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Slimda, det du linket til gjelder ikke, Stavangår e åg bler verdens navle. åokej? ka e vel herligåre enn egta stavangår dialekt? Stavanger-dialekt er den fineste dialekten som finnes Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 vel deg om det. verste dialekten jeg vet om er Oslo-dialekt for å være ærlig, men jeg overlever. Legg ut stemme/videoklipp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Neida, du får være med. Så lenge du ikke er under 10 eller over 90 Øy, har du noe mot 9-åringer? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) HedvigR, skulle gjerne gjort det og gjerne film også, men grunnet visse ting ønsker jeg å være litt anonym på internett. Neida, du får være med. Så lenge du ikke er under 10 eller over 90 Øy, har du noe mot 9-åringer? Føler du deg truffet? Endret 5. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Neida, du får være med. Så lenge du ikke er under 10 eller over 90 Øy, har du noe mot 9-åringer? Ja, hater de. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Stavanger-dialekt er den fineste dialekten som finnes Vi har skremmende like meninger om ting Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 HedvigR, skulle gjerne gjort det og gjerne film også, men grunnet visse ting ønsker jeg å være litt anonym på internett. Pingle. Føler du deg truffet? Ja, det er nesten så mange år som skiller oss. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 ka e vel herligåre enn egta stavangår dialekt? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 HedvigR, skulle gjerne gjort det og gjerne film også, men grunnet visse ting ønsker jeg å være litt anonym på internett. Ingen som kjenner igjen på bare stemmen ^^ Do it, do it. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Stavanger-dialekt er den fineste dialekten som finnes Vi har skremmende like meninger om ting Da er det avgjort. Dere to arrangerer forumtreff sammen, slik vi får sett hvor like dere er. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) HedvigR, skulle gjerne gjort det og gjerne film også, men grunnet visse ting ønsker jeg å være litt anonym på internett. Pingle. Føler du deg truffet? Ja, det er nesten så mange år som skiller oss. Det handler ikke om å være pingle eller ei. Er det ikke søtt at du er 9 år raskere enn meg? Bare vent til jeg blir gammel så skal jeg si det samme ved siden av graven din. Jeg har flere profilvisninger enn innlegg. Bare besøk profilen min, alle skal få. Endret 5. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvordan klarer du å lytte til det der? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er det ikke søtt at du er 9 år raskere enn meg? Bare vent til jeg blir gammel så skal jeg si det samme ved siden av graven din. 1. Jeg kommer ikke til å ha en grav. 2. Hvem har sagt at jeg dør før deg? 3. Når søte jenter spør pent, bruker man å gjøre dem en tjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg