Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Men jeg er jo alltid i Trondheim ellers -.- Er da ikke noe problem med forumtreff i Trondheim heller. Er billig å reise til/fra Trondheim. Da skjønner jeg hvorfor du aldri beveger deg utenfor døra. Eller? Jeg er utenfor døra hver eneste dag jeg. Må jo på jobb, tross alt! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Serr, jeg fryser ihjel. Og tepper ligger på sofaen. Og det er langt. Nesten 5 meter Men jeg er jo alltid i Trondheim ellers -.- Er da ikke noe problem med forumtreff i Trondheim heller. Er billig å reise til/fra Trondheim. Da skjønner jeg hvorfor du aldri beveger deg utenfor døra. Eller? Jeg er utenfor døra hver eneste dag jeg. Må jo på jobb, tross alt! Billig å reise til/fra Trondheim? Er du mangemillionær? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hva er det med jenter og frysing? Er det en biologisk endring som gjør at gutter skal syntes synd på de og gi de kroppsvarme via kosing, som igjen ender opp med unger og reproduksjon? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Forumtreff.. Skummelt da... Enig Derfor tar jeg med meg litt akevitt slik at vi kan manne oss opp først. Alle jentene jeg har tatt på er som regel kald på huden i hvert fall Jeg er gloheit hele året rundt. Endret 5. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har ikke råd til å bo alene, og fant ikke noe sted jeg kunne flytte med venner -.- Bah, heldigvis er rommet mitt litt avskilt fra resten av romma i kollektivet. Og deler bare bad med en annen, men hu har flytta ut, så akkurat nå bare meg Du kan bo her Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kan jeg flytte inn anfall? jeg vil sove mellom deg og lars. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvor gammel er du lithiumS? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) 19 i år. Endret 5. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Stemmer. Får jeg ikke lov å være med nå kanskje? Er jeg for ung? Endret 5. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Han spanderer billetter på hele forumet Hva er det med jenter og frysing? Er det en biologisk endring som gjør at gutter skal syntes synd på de og gi de kroppsvarme via kosing, som igjen ender opp med unger og reproduksjon? HAHA! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hva er det med jenter og frysing? Er det en biologisk endring som gjør at gutter skal syntes synd på de og gi de kroppsvarme via kosing, som igjen ender opp med unger og reproduksjon? Jeg har lavt stoffskifte, og dermed en logisk forklaring på hvorfor jeg fryser så mye ^^ Du kan bo her Jamen... Trondheim.. glad i! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Likte min forklaring bedre. Jamen... Trondheim.. glad i! Trondheim har ikke like kule forumfolk som Oslo og Bergen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Trondheim har ikke like kule forumfolk som Oslo og Bergen. Trondheim har jo meg. Nå tøyser du fælt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Du kommer til å rømme stedet. Innrøm det. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Eller stavanger. Stavanger er bare et være-innendørs-sted... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Du kommer til å rømme stedet. Innrøm det. Pøh, Trondheim er, og har alltid vært, byen i mitt hjerte Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Noen her tok nettopp rekorden for flest quotes i en post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg