Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kjeedelig. Da får du sprite opp tråden litt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Høres ut som dere to har lik smak. Hehe, ja. Nå ble det dødt her.. Opptatt med å se på bilder av fine gutter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kanin! Du får fikse et forumtreff igjen! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jammen, jeg er så dårlig til å "markedsføre" de Og jeg er ganske opptatt fremover, så vet ikke om jeg har tid. Men du kan jo arrangere du! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Screw langt hår. Slik ser en skikkelig mann ut. Endret 5. mars 2012 av dwezirads Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jammen, jeg er så dårlig til å "markedsføre" de Og jeg er ganske opptatt fremover, så vet ikke om jeg har tid. Men du kan jo arrangere du! Haha, jeg er ikke noen arrangør. Jeg skal bare være med for å se på alle jentene. Screw langt hår. Slik ser en skikkelig mann ut. Det der var vel rimelig dårlig? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Haha, jeg er ikke noen arrangør. Jeg skal bare være med for å se på alle jentene. Alle jentene, ja. Det er så mange av de Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hva er "skriftlig" på engesk? - translate kommer bare opp med "written" Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Translate sier "written" fordi det er helt riktig Og synes det bør være forumtreff i påskeferien. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg vil også være med, for ingen kjenner meg her. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det forklarer jo saken, takk Det enkle er ofte det beste Jeg vil også være med, for ingen kjenner meg her. Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan du er i virkeligheten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Alle jentene, ja. Det er så mange av de Jeg har bare to øyner og en halv hjernecelle, kan ikke bli overbelastet heller. Og synes det bør være forumtreff i påskeferien. Det syns ikke jeg, for jeg skal mest sannsynlig til vestlandet å se på faren min spille i bænd. Jeg vil også være med, for ingen kjenner meg her. Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan du er i virkeligheten Tipper han er en stor skuffelse, slik som han driver og overdriver. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Translate sier "written" fordi det er helt riktig Og synes det bør være forumtreff i påskeferien. Tja, jeg kan i slutten av påsken hvertfall. Hvis det er mange som kan, så kan jeg sikkert prøve å arrangere noe igjen, men blir kjipt hvis ingen møter opp Jeg vil også være med, for ingen kjenner meg her. Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan du er i virkeligheten Ja, tar han like mye sopp som han påstår? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det syns ikke jeg, for jeg skal mest sannsynlig til vestlandet å se på faren min spille i bænd. Men jeg er jo alltid i Trondheim ellers -.- Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg har bare to øyner og en halv hjernecelle, kan ikke bli overbelastet heller. Da skjønner jeg hvorfor du aldri beveger deg utenfor døra. Eller? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Det forklarer jo saken, takk Det enkle er ofte det beste Jeg vil også være med, for ingen kjenner meg her. Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan du er i virkeligheten Ser greit mainstream ut, skiller meg ikke særlig ut ifra mengden. Alle jentene, ja. Det er så mange av de Jeg har bare to øyner og en halv hjernecelle, kan ikke bli overbelastet heller. Og synes det bør være forumtreff i påskeferien. Det syns ikke jeg, for jeg skal mest sannsynlig til vestlandet å se på faren min spille i bænd. Jeg vil også være med, for ingen kjenner meg her. Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan du er i virkeligheten Tipper han er en stor skuffelse, slik som han driver og overdriver. Takker Død over sunmøringer Translate sier "written" fordi det er helt riktig Og synes det bør være forumtreff i påskeferien. Tja, jeg kan i slutten av påsken hvertfall. Hvis det er mange som kan, så kan jeg sikkert prøve å arrangere noe igjen, men blir kjipt hvis ingen møter opp Jeg vil også være med, for ingen kjenner meg her. Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan du er i virkeligheten Ja, tar han like mye sopp som han påstår? Er ikke jeg som tar sopp... Det er bundy. Jeg har bare to øyner og en halv hjernecelle, kan ikke bli overbelastet heller. Da skjønner jeg hvorfor du aldri beveger deg utenfor døra. Eller? Sunmøring vettu. Endret 5. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er ikke jeg som tar sopp... Det er bundy. Mens du tar.. lithium? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Uhm nei. Forresten, hadde jeg spist lithium ville det selvantent i kjeften på meg. Not good. Endret 5. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg