Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halla!

hufsa

EEK

FAEN IKKE SKREM MEG SÅNN, JEG ER SENSITIV PÅ SOPP.

Kanskje jeg føler meg litt fjortis i dag.

Det er lov. Jeg er fjortis annenhver dag.

Møtes i morgen?

Se bak deg :ph34r:

Er du bak potteplanta eller bordlampa?

Jeg ER potteplanta.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg er ikke akkurat forelsket i bilder av meg selv, men det er langt fra første gang jeg legger ut bilder her. Jeg har med vilje ingen bilder av ansiktet mitt på facebook, men det er en annen sak.

Jeg har alltid gått utifra at du ser helt ut som Dexter. I min verden ser alle ut som profilbildene sine, til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar

Da er jeg bordlampa, og vi er naboer.

Lars er 31 år, bor i en våt by, sammen med anfall. Henger endel på diskusjon og virker som en helt normal person, ikke noen man merker spesielt på gaten.

AM I RÆIT?

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Jeg er bare lik ham på innsiden.

Kult. Mamma er forresten rasende på meg, for jeg hadde jo med alle Dexter-DVDene mine hjem til henne i ferien, men så oppdaga hu for noen dager siden at den aller siste CDen på sesong fire mangla. Oops.

Lenke til kommentar
Kult. Mamma er forresten rasende på meg, for jeg hadde jo med alle Dexter-DVDene mine hjem til henne i ferien, men så oppdaga hu for noen dager siden at den aller siste CDen på sesong fire mangla. Oops.

Fucking trolled. :rofl:

Jeg har møtt lars. Så jeg vet hvordan han ser ut :O

Ikke sant jeg er skummel?
Lenke til kommentar

Og du lever enda? Tvilsomt.

Eller sår i visse områder?

Beklager har ikke tilgjengelig. Dessuten kan du heller skaffe utstyr til å lage lsd, mer effekt men du risikerer HPPD om du skulle være skikkelig uheldig eller ha et tungt bruk.

HPPD høres bare digg ut.

Lenke til kommentar

Fucking trolled. :rofl:

Ikke sant jeg er skummel?

Om jeg ser deg en dag i bergen skal jeg gi deg en baconpølse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...