L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Se bak deg Er du bak potteplanta eller bordlampa? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Halla! EEK FAEN IKKE SKREM MEG SÅNN, JEG ER SENSITIV PÅ SOPP. Kanskje jeg føler meg litt fjortis i dag. Det er lov. Jeg er fjortis annenhver dag. Møtes i morgen? Se bak deg Er du bak potteplanta eller bordlampa? Jeg ER potteplanta. Endret 5. mars 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Virket mer sannsynelig, men gjerne litt for ung? Har nemlig alltid trodd at du var ca 26-28år. Ta det som et kompliment. Medlemstittel Daskemann Alder: 30 år gammel Bursdag: 17. mars, 1981 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg er ikke akkurat forelsket i bilder av meg selv, men det er langt fra første gang jeg legger ut bilder her. Jeg har med vilje ingen bilder av ansiktet mitt på facebook, men det er en annen sak. Jeg har alltid gått utifra at du ser helt ut som Dexter. I min verden ser alle ut som profilbildene sine, til det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg ER potteplanta. Du, kamerat... Har du røyka for mye Møllers Hasj? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Da er jeg bordlampa, og vi er naboer. Lars er 31 år, bor i en våt by, sammen med anfall. Henger endel på diskusjon og virker som en helt normal person, ikke noen man merker spesielt på gaten. AM I RÆIT? Endret 5. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg har alltid gått utifra at du ser helt ut som Dexter. I min verden ser alle ut som profilbildene sine, til det motsatte er bevist. Jeg er bare lik ham på innsiden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Du, kamerat... Har du røyka for mye Møllers Hasj? Sopp, kamerat. Da er jeg bordlampa, og vi er naboer. Kan jeg låne litt LSA av deg, nabo? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg er bare lik ham på innsiden. Kult. Mamma er forresten rasende på meg, for jeg hadde jo med alle Dexter-DVDene mine hjem til henne i ferien, men så oppdaga hu for noen dager siden at den aller siste CDen på sesong fire mangla. Oops. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Sopp, kamerat.Ah, det forandrer sagen, sa mannen. Han sagde spiker. Endret 5. mars 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg har møtt lars. Så jeg vet hvordan han ser ut :O Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Beklager har ikke tilgjengelig. Dessuten kan du heller skaffe utstyr til å lage lsd, mer effekt men du risikerer HPPD om du skulle være skikkelig uheldig eller ha et tungt bruk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kult. Mamma er forresten rasende på meg, for jeg hadde jo med alle Dexter-DVDene mine hjem til henne i ferien, men så oppdaga hu for noen dager siden at den aller siste CDen på sesong fire mangla. Oops. Fucking trolled. Jeg har møtt lars. Så jeg vet hvordan han ser ut :O Ikke sant jeg er skummel? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg har møtt lars. Så jeg vet hvordan han ser ut :O Og du lever enda? Tvilsomt. Eller sår i visse områder? Beklager har ikke tilgjengelig. Dessuten kan du heller skaffe utstyr til å lage lsd, mer effekt men du risikerer HPPD om du skulle være skikkelig uheldig eller ha et tungt bruk. HPPD høres bare digg ut. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kult. Mamma er forresten rasende på meg, for jeg hadde jo med alle Dexter-DVDene mine hjem til henne i ferien, men så oppdaga hu for noen dager siden at den aller siste CDen på sesong fire mangla. Oops. Fucking trolled. Jeg har møtt lars. Så jeg vet hvordan han ser ut :O Ikke sant jeg er skummel? Om jeg ser deg en dag i bergen skal jeg gi deg en baconpølse. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ikke sant jeg er skummel? Ja Var såvidt jeg overlevde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 I min verden ser alle ut som profilbildene sine, til det motsatte er bevist. Da ligger jeg tynt ann, gjør jeg ikke? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Lars er vel bare koselig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Da ligger jeg tynt ann, gjør jeg ikke? Jeg er da for faen ingen toller. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 I min verden ser alle ut som profilbildene sine, til det motsatte er bevist. Sånn tenker jeg også. Veldig forvirrende på forumtreff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg