Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som ikke forstår styret rundt te? Jeg er 17 år, og har fortsatt ikke smakt en te jeg virkelig liker, foruten pulver te, men jeg vet ikke hvorvidt det regnes som te? Uansett, sitter nå å drikker en jasmin te som har sittet i 10 minutter, og det smaker rett og slett tamt. Jeg prøvde med melk også, men det ble ikke stort bedre.

Er det noe jeg har gått glipp av her?

Lenke til kommentar

Jeg lager middag. Hjemmelaget guacamole + bacon + cheddar + mozarella på nybakt halvfint brød bakt på stein. Yep. That's just how I roll. Kjæresten sin reaksjon? "Hadde ikke vi det for sånn en måned siden?" :(

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Neste synes jeg bør bli sosselooken, type Bærum. Den synes jeg er skummel.

Jeg får bestille rosa Lacoste-skjorte og selvbruningskrem.

Overdreven bruk av selvbruningskrem er noe av det styggeste som fins! - det må du prøve!

Lenke til kommentar

Mamma var besatt av å kjøpe te fra en tebutikk som hadde teen i bokser med rare navn. Det luktet som parfyme og smakte like lite som annen te likevel. Også måtte vi bruke sånn te-klype istedet for poser.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Mamma var besatt av å kjøpe te fra en tebutikk som hadde teen i bokser med rare navn. Det luktet som parfyme og smakte like lite som annen te likevel. Også måtte vi bruke sånn te-klype istedet for poser.

De gangene jeg har kjøpt te i løsvekt har jeg brukt sånn tøypose som kan brukes om igjen. Blir mye mindre rusk i teen av det enn klype.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...