L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Neste synes jeg bør bli sosselooken, type Bærum. Den synes jeg er skummel. Jeg får bestille rosa Lacoste-skjorte og selvbruningskrem. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg får bestille rosa Lacoste-skjorte og selvbruningskrem. Do it. Og rosa eller babyblått pannebånd. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er det bare jeg som ikke forstår styret rundt te? Jeg er 17 år, og har fortsatt ikke smakt en te jeg virkelig liker, foruten pulver te, men jeg vet ikke hvorvidt det regnes som te? Uansett, sitter nå å drikker en jasmin te som har sittet i 10 minutter, og det smaker rett og slett tamt. Jeg prøvde med melk også, men det ble ikke stort bedre. Er det noe jeg har gått glipp av her? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg får bestille rosa Lacoste-skjorte og selvbruningskrem. Do it. Og rosa eller babyblått pannebånd. Jeg tror jeg lar være. Jeg vil ha sex igjen sånn noensinne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Jeg lager middag. Hjemmelaget guacamole + bacon + cheddar + mozarella på nybakt halvfint brød bakt på stein. Yep. That's just how I roll. Kjæresten sin reaksjon? "Hadde ikke vi det for sånn en måned siden?" Endret 5. mars 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg tror jeg lar være. Jeg vil ha sex igjen sånn noensinne. Teiting Det hadde faktisk vært artig. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Neste synes jeg bør bli sosselooken, type Bærum. Den synes jeg er skummel. Jeg får bestille rosa Lacoste-skjorte og selvbruningskrem. Overdreven bruk av selvbruningskrem er noe av det styggeste som fins! - det må du prøve! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er det noe jeg har gått glipp av her? Nei. Herregud, når man først skal drikke te så må man drikke noe smakssatt. Naturlig te smaker ingenting, med mindre du trekker den for lenge. Da smaker den BITTERT. Hurra! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Du trenger bare en pastellfarget strikket genser og halvlangt hår gredd bakover. Stort pannebånd er sooooo last millenium, lizzom. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg fikk te som hadde skikkelig lakrissmak en gang, den var ganske god. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 lakriste, det kunne vært interessant! Noe du fikk i england? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 lakriste, det kunne vært interessant! Noe du fikk i england? Neei, var her i Norge. Men jeg husker ikke hva slags te det var :S Kan spørre han jeg fikk det av, hvis han skulle huske det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Mamma var besatt av å kjøpe te fra en tebutikk som hadde teen i bokser med rare navn. Det luktet som parfyme og smakte like lite som annen te likevel. Også måtte vi bruke sånn te-klype istedet for poser. Endret 5. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Anis-te muligens? Hakke aning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Mamma var besatt av å kjøpe te fra en tebutikk som hadde teen i bokser med rare navn. Det luktet som parfyme og smakte like lite som annen te likevel. Også måtte vi bruke sånn te-klype istedet for poser. De gangene jeg har kjøpt te i løsvekt har jeg brukt sånn tøypose som kan brukes om igjen. Blir mye mindre rusk i teen av det enn klype. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Men hvorfor kjøpe te når man har bedre drikker, som kaffe? Eller ... varmt vann med honning. Edit: Spøk, forresten. Jeg forstår at enkelte liker te. Endret 5. mars 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hmm, aldri kjøpt te til eget bruk. Drikker heller ikke kaffe alene. Men te er egentlig ganske godt. Dersom det eksisterer te med god lakrissmak vet jeg iallfall en ting av hva mamma skal få til jul Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg hadde en sånn te-hype periode for noen år siden, kjøpte alt mulig rart. Og nå er skapet over komfyren smekkfullt av tebokser som aldri blir åpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg