L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Klarer ikke se vekk... Merkelig fascinerende. Du burde lage sånn av de andre som spammer RPP også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Pøbel høres fremdeles bedre ut Ja. Halla! Lols Klarer ikke se vekk... Merkelig fascinerende. Du burde lage sånn av de andre som spammer RPP også. Ey, bildetråder er til for å brukes Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hellu folkens Hva diskuteres nå? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hellu folkens Hva diskuteres nå? Du kan få bestemme Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hellu folkens Hva diskuteres nå? Du kan få bestemme Hva med at fiskeboller lever i havet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ey, bildetråder er til for å brukes OK, jeg tar et hint. Har lagt ut det styggeste bildet tatt i nyere historie. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Hva med at fiskeboller lever i havet? Havet er fiskebollens hjem? OK, jeg tar et hint. Har lagt ut det styggeste bildet tatt i nyere historie. Du vet det bare er fjortiser som sier at det er det styggeste bildet i verden? Og da blir det obligatorisk å svare "neeei, du er så fiiiiin, nussepuss" "nehei, det er du som er fin jooo" "neheei hihihihi" osv. Edit: det var bra nok til å få et pluss. Endret 5. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Damn right. Endret 5. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kanskje jeg føler meg litt fjortis i dag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kanskje jeg føler meg litt fjortis i dag. Det er lov. Jeg er fjortis annenhver dag. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hellu folkens Hva diskuteres nå? Du kan få bestemme Hva med at fiskeboller lever i havet? Teit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det er lov. Jeg er fjortis annenhver dag. Og raging lunatic en uke hver måned? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Og raging lunatic en uke hver måned? Åffkårs. Er man jente, så er man jente. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tror det er for å balansere ut kjønnene. Jenter har fantastiske kropper med pupper å leke med og vagina de kan dytte omtrent hva de vil inn i. I tillegg til å tydeligvis ha det 100 ganger bedre når de masturberer og får orgasme enn menn. Men så må de slite med å være gale en uke hver måned, bli gravid og trøkke et helt barn ut av musa, og 9 mnd med hormonhelvete når de skal ha barn. Mens vi bare cruiser avgårde med våre 5-sekunders orgasmer og ingen menstruasjon. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Rett skal være rett, jeg blir ikke akkurat gal, jeg blir bare litt lettrørt og småtrist én dag. Så ferdig. Go me. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Ei jente på jobb går rundt med magesmerter og oppkast i flere dager hver gang hu har mensen. Må være kjipern. Og btw, Lars ser ikke ut som Varg Vikernes mere i det minste. Endret 5. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Og btw, Lars ser ikke ut som Varg Vikernes mere i det minste. Nå går jeg mer for nynazist-looken. Hva blir det neste? Følg med i neste episode av "Lars prøver skremmende utseender" Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nå går jeg mer for nynazist-looken. Hva blir det neste? Følg med i neste episode av "Lars prøver skremmende utseender" Neste synes jeg bør bli sosselooken, type Bærum. Den synes jeg er skummel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg