L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nei, men så pleier ikke jeg å leke med åttetall heller, da. Jeg foretrekker 1-tall og slikt, jeg... oOOddetall suger. Det er partall som er teh shit! Ja det er en merkelig tvangstanke jeg har. Alt som kan deles på to er automatisk bedre. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Et lite knivstikk hadde vært samfunnstjeneste. Oook... Og det at du senker deg ned på hans nivå er ikke så farlig? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Yey, vært og sett på HiO og hvordan det er der. Gleder meg til studentlivet Ikke datastudier håper jeg. Ikke mye student"liv" der nei.. Der tar folk med seg pc-ene sine for å spille wow om dagene, og så går de hjem og spiller mer wow. De går ikke ut... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ja det er en merkelig tvangstanke jeg har. Alt som kan deles på to er automatisk bedre. 10|01 ? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Oook... Og det at du senker deg ned på hans nivå er ikke så farlig? Det tror jeg ikke er mulig. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 1010 er bedre da. hva med 1111? den er lik på begge ender om du deler det 11|11 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 "De nybakte foreldrene har lakkert neglene til trillingene slik at de kan skille dem fra hverandre." xD linky Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 En trolldomssang messet han da Om å trenge inn, å åpne, bedra, Forråde, blotte, avsløre. Brått Felagund da lot ham høre Til svar en sang om å dempe, Å ta opp striden, å kjempe Å dølge, motstå, fast som en klippe Om ubrutt tillit, frihet, unnslippe; Om hamskifte, å se grepet glippe, Om fangehull som fangen mister, Brutte snarer, bånd som brister. Frem og tilbake de kjempet i sang. Felagund vaklet, for Saurons røst klang Sterkere stadig. Men med sine ord Felagund kalte på kraften som bor I Elverhjem, hele dets trolldom og makt. I mørket hørtes da lyden så svakt Av Nargothronds fugler med jubel i bryst Og bølgenes sukken mot Elverhjems kyst, Ja, bakenfor Vesthavet vidt, over sand, Over perlesanden i Alveland. Så tetner mørket, ondskape gror; Rødt fløt da blod i Valinor Hvor falt for noldo'rs overmakt Skumrytterne, og deres prakt Blir ranet bort, de hvite båter Fra svanehavn. Hør, vinden gråter, Ulven uler. Nå flykter hver ravn. Nå murrer isen i havets favn. Fangene jamrer i Angbands haller. Ilden flammer, torden skraller - Og Finrod fremfor tronen faller. Er det rart å bli rørt til tårer av det der? oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hva med 1111? den er lik på begge ender om du deler det 11|11Den er bra... Binærtall følger en annen logikk enn vanlige tall. Jeg er litt rar der Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det tror jeg ikke er mulig. Nei, å knivstikke noen finnes det jo ikke noe galt i. Heh... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ikke datastudier håper jeg. Ikke mye student"liv" der nei.. Der tar folk med seg pc-ene sine for å spille wow om dagene, og så går de hjem og spiller mer wow. De går ikke ut... WoW suger om du spør meg . Men skal (vil) bli ingeniøretellerannet . Enten HiO eller NTNU. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nei, å knivstikke noen finnes det jo ikke noe galt i. Heh... Ikke når det er samfunnstjeneste. Jeg kunne bakt ham inn i en pai. Ny vare i disken. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nei, å knivstikke noen finnes det jo ikke noe galt i. Heh... Ikke når det er samfunnstjeneste. Jeg kunne bakt ham inn i en pai. Ny vare i disken. sammfunnstjeste er gøy Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hallo, eg er på skulen! Kvass up? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hallo, eg er på skulen! Kvass up? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 sammfunnstjeste er gøyW0uldnt know, me has 0% irl warn. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 You wish, PepsiCo. Jeg vet du sitter på jobb og er svett og ekkel Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Den er bra... Binærtall følger en annen logikk enn vanlige tall. Jeg er litt rar der hva med 1337? den er jo værken binær, eller partall Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hva med 1337? den er jo værken binær, eller partall 1337 er en skadet versjon av 1001. Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg