dysfunctional Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Quick - trenger en god unnskyldning på hvorfor jeg ikke kan jobbe på fredag. Anyone? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Quick - trenger en god unnskyldning på hvorfor jeg ikke kan jobbe på fredag. Anyone? Du skal på røntgen for å sjekke at meniskproblemet ditt har grodd skikkelig. Og som vi vet så er ikke de på sjukehuset så effektive så du vet ikke hvor lang tid det tar. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Du skal på røntgen for å sjekke at meniskproblemet ditt har grodd skikkelig. Og som vi vet så er ikke de på sjukehuset så effektive så du vet ikke hvor lang tid det tar. Genius. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Du skal på hardfylla og må begynne ganske tidlig på dagen fordi du er ei lita pingle som ikke drikker sprit Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Du har smerter i skrukken. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Quick - trenger en god unnskyldning på hvorfor jeg ikke kan jobbe på fredag. Anyone? Du skal i fengsel. Men ikke si hvorfor eller hvor lenge. Det bør creepe de ut litt :---D Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Problembasert læring Yes. Pøbel høres fremdeles bedre ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Så ... Hva fungerer best for å fjerne kaffe fra hvite jakker? Jeg aner ikke hva slags stoff det er, alt jeg vet at det er en hvit jakke med kaffe på. Kaffen skal ikke være der. Har allerede forslag om å søle tomatsaus på (da tenker hun ikke på kaffen), få typen til å sperme på den (da blir den hvit igjen), bruke salt og bensin. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Har ikke problembasert læring med pøbler å gjøre? - mener at de ofte har noe med det å gjøre.. Problembasert læring = læring med problemer ?! Endret 5. mars 2012 av Itek Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Så ... Hva fungerer best for å fjerne kaffe fra hvite jakker? Kvinnfolk. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ja, det var et kvinnfolk som ringte og spurte meg om det ja. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ja, det var et kvinnfolk som ringte og spurte meg om det ja. Det må være en mann. Slikt kan kvinnfolk, det ligger i genene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Søstra mi kan ikke sånt. Og den andre søstra mi kan ikke å bruke vaskemaskina engang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Søstra mi kan ikke sånt. Og den andre søstra mi kan ikke å bruke vaskemaskina engang. Da skylder jeg på incest eller psykiske sykdommer. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Incest har da ingen direkte innvirkning på evnen til å operere en vaskemaskin? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Blekemiddel? :--D Evt. klor. Endret 5. mars 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Incest har da ingen direkte innvirkning på evnen til å operere en vaskemaskin? Ok, da går jeg for "mentally challenged". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg