Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har stått opp, etter at Tornerose kom inn døra, satte spotlightene rett mot øya mine før hun rev vekk gardinene som "gjemmer" meg fra omverdenen og sa jeg måtte stå opp fordi han duden har ringt.

Han duden viste seg å være redaktøren i lokalavisa som ringte på hjemmenummeret og klagde på at han ikke fikk tak i meg.

Det er en grunn til at jeg oppgav mobilnr i stedet. Som han ikke har prøvd. I det hele tatt. :|

Long story short, han skulle kontakte meg igjen senere, når han hadde pratet med NAV, så nå er det bare å sitte og vente og sannsynligvis gjøre noe produktivt som å dusje og å våkne, siden det å få tak i noen på NAV kan ta sin tid. :p

Lenke til kommentar

Te framfor kaffe anyday.

Jeg er egentlig enig. Men det er noe eget med kaffe når en er trøtt. Jaja. Ny jobb snart. Da kommer jeg til å være i sentrum mer. Kanskje bare heller få noen proffe til å fikse en to go. Trakte kaffe på morgenen har jeg ikke tid til.

Lenke til kommentar

Våknet opp med et papir det står en håndskrevet kontrakt på som jeg skrev med sjefen til Indias turisme i Tyskland klokken 02-something i går på den lokale, men svært joviale puben Lompa i går.

Blir en relativt lang uke tror jeg.

Er det du som har lurt han eller han som har lurt deg?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...