Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting er mere awesome enn å ta en rusletur midt på natta, innom Esso og kjøpe en pølse i brød, så småspringe de siste 200 metrene hjem fordi det trøkker max i tarmen, akkurat rekke å svinge seg nedpå dass og slippe det løs.

Lenke til kommentar

Nope. Null lønn. De får gratis arbeidskraft, jeg får arbeidserfaring. :p

Daim dawg...

Det er lenge daaaa... Men hvis du liker deg der er det vel bare bra :)

Kult, Hedvig :D Stay strong, beat on!

Jeg satser på at det går greit. Får mye å gjøre, om ikke annet. :D

Nope. Null lønn. De får gratis arbeidskraft, jeg får arbeidserfaring. :p

Du får vel stønad fra NAV?

Ja, AAP, men det får jeg jo uansett. :p

Lenke til kommentar

Ingenting er mere awesome enn å ta en rusletur midt på natta, innom Esso og kjøpe en pølse i brød, så småspringe de siste 200 metrene hjem fordi det trøkker max i tarmen, akkurat rekke å svinge seg nedpå dass og slippe det løs.

I hear you! Husker de gangene jeg gikk hjem fra skolen, og jeg kjente naturen kalte. Da var det å gå pingvin-style hjem, og holde alt inne før man rakk å sette seg ned.
Lenke til kommentar

Finnes det god instant coffee? Hvilken er best?

Nei, ingen, og hvis noen påstår noe annet lyver de. Kapselmaskiner lager heller ikke god kaffe.

På vei til jobb. Skylle espressomaskinen i rekordfart så jeg rekker røyk òg cortado før syv. Mandagsmorgener rocker.

Lenke til kommentar

Jeg føler med deg. Er så digg å være tidlig til jobb, fordums har man tid til å drikke noe varmt òg godt før man skal i gang med dagen. Er sikkert noen der ute som starter morgenen med en chai latte for alt jeg vet. No hating.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Begynte dagen med chai te (ikke latte) kan ikke ødelegge teen på den måten.

Gi meg styrke til å dra rævva mi på jobb, arrg.. så tungt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vurderer en kopp te til før jeg drar, selv om jeg allerede ligger litt på etterskudd.

Hvis jeg drikker kaffe må jeg ha en god del med melk, som jeg først varmer opp så det holder seg varmt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...