LithitiumS Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Hvordan kan man hate meg da? That's slim slimda Cheese to everyone Så en som kommenterte en ambient space trance sang som sa "I'm going into 1080p, take care of my dog.". Endret 4. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg hater deg. Men ikke ta deg nær av det, det er bare fordi du er et menneske. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg er ikke bare et menneske. Husker du ikke at jeg fortalte dere at jeg ikke bare kan være et menneske om jeg kan entrè det fjerde univers ved hjelp av naturen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Du er "bare et menneske". Noe mer finnes ikke. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ut over det, er favorittene mine hele Scenes From a Memory, A Nightmare to Remember, The Count of Tuscany, Panic Attack, Stream of Consciousness og A Change of Seasons. Samme som meg jo! Digger Finally Free også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Samme som meg jo! Digger Finally Free også. Digger hele Scenes of a memory-albummet. Er det albummet som først fikk meg hekta på Dream Theater, via en Live-DVD til broren min. Joho, jeg er et romvesen. Hvor kommer du ifra? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Du er "bare et menneske". Noe mer finnes ikke. Jeg har opplevd 2 gudinner face to face, så jeg vil gjerne si at jeg er noe mer enn bare menneskelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hva slags Gudinner er dette? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hvor kommer du ifra? Så lenge jeg ikke sier det, kan man ikke sende meg tilbake!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Så lenge jeg ikke sier det, kan man ikke sende meg tilbake!!! I'm an alien I'm a legal alien... Endret 4. mars 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 I'm an alien I'm a legal alien... Takk, nå kommer jeg til å ha den på hjernen resten av uka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Noen som var på Avicii-konserten? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Hva slags Gudinner er dette? Lets talk in pictures. Ikke direkte like men mange fellestrekk. Endret 4. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Takk, nå kommer jeg til å ha den på hjernen resten av uka Et minne av meg på hjernen din hele uka lang. Hva mer kan en mann ønske? Noen som var på Avicii-konserten? En kollega av meg var der. Lets talk in pictures. Ikke direkte like men mange fellestrekk. Ok, bilder. Farger. Og en litt merkelig sammensetning. Hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Konserten var konge. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Noen som skal til ozora? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Hva slags Gudinner er dette? Lets talk in pictures. Ikke direkte like men mange fellestrekk. Minner litt om Alex Grey Endret 4. mars 2012 av Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg