Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vel, er enig for man treffer på mye dårlig vær ute til sjøs, men man får opplevd et større område og man kan ta med seg suvenirer om ønskelig :)

Jorda rundt er min drøm i hvert fall, ring meg når jeg vinner i lotto for jeg tipper hver lørdag og onsdag.

Tja, det er jo bare å begynne å spare? Hvor mye tror du trengs av penger for noe slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, hun spratt den og helte ut. (Ja, måtte.)

Hun høres ikke helt frisk ut, Hedvig.

Skulle likt å ta en liten prat med a.

Det verste er at det er så vanskelig å prate med hu, for hu forstår så lite norsk. Har tatt opp problemet med både hun og utleier, men hun gjør seg bare vrang, og det er ikke så mye utleier kan gjøre, selv om han forstår problemet.

Lenke til kommentar

Leste om en på freak som haiket gjennom hele Europa med kun 2k på kortet for å være "safe".

Man trenger ikke så mye peng om man reiser jorda rundt med båt, men om man skal til fots trenger man nok endel mer.

Tror ikke man kommer så veldig langt uten å måtte betale mye penger om man vil til fots og ved haiking( fks fra asia-usa-europa).

Eventuelt hadde noen som seiler jorden rundt gjerne tilbudt skyss :w00t:

Jorda rundt er min drøm i hvert fall, ring meg når jeg vinner i lotto for jeg tipper hver lørdag og onsdag.

Spill litt midre så hadde du sikkert hatt råd i dag.

Tvilsomt. Jeg vant tross alt 400kr på lørdag, nå er jeg bare litt i minus.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det verste er at det er så vanskelig å prate med hu, for hu forstår så lite norsk. Har tatt opp problemet med både hun og utleier, men hun gjør seg bare vrang, og det er ikke så mye utleier kan gjøre, selv om han forstår problemet.

Det er derfor du må bo alene (evt. kjæreste/nærmeste familie/god venn). Men bo med "fremmede" er det dummeste jeg har gjort, hadde kasta meg foran en buss om jeg måtte gjort det igjen :p

Lenke til kommentar

Det er derfor du må bo alene (evt. kjæreste/nærmeste familie/god venn). Men bo med "fremmede" er det dummeste jeg har gjort, hadde kasta meg foran en buss om jeg måtte gjort det igjen :p

Det funka veldig bra i fjor, elsker folka jeg bodde med bortsett fra en, men det gikk greit.

Har ikke råd til å bo alene, og fant ikke noe sted jeg kunne flytte med venner -.- Bah, heldigvis er rommet mitt litt avskilt fra resten av romma i kollektivet. Og deler bare bad med en annen, men hu har flytta ut, så akkurat nå bare meg :D

Lenke til kommentar

Leste om en på freak som haiket gjennom hele Europa med kun 2k på kortet for å være "safe".

Man trenger ikke så mye peng om man reiser jorda rundt med båt, men om man skal til fots trenger man nok endel mer.

Tror ikke man kommer så veldig langt uten å måtte betale mye penger om man vil til fots og ved haiking( fks fra asia-usa-europa).

Eventuelt hadde noen som seiler jorden rundt gjerne tilbudt skyss :w00t:

Tja, båten koster jo penger da. Mat trenger du også. Annet enn det trenger du forsåvidt ikke.

Lenke til kommentar

Gyldig pass, vaksiner, penger, motivasjon, kunnskap ( må i det minste kunne bevege seg ut ifra kart ), mat kjøper man ikke i Norge, men kjøper på første stopp i danmark fks der det er mye billigere.

Ellers er det best å seilie i katamaran slik at man slipper å seile så skrått som enkelskrog, og man får større område å boltre seg på noe som er greit med tanke på at man oppholder seg mye på båten.

Selvfølgelig må man ta med en filserver på 30Tb slik man kan dokumentere turen med bilder, filmer, notater osv osv.

Hadde vært kult å seilet innom antarktis-halvøya også, ville helst unngått drake passasjen!

Ellers ville min rute vært innom svært mange steder, usikker på om jeg ville tatt veien gjennom seuz kanalen eller rundt Kapp det gode håp.

Lenke til kommentar

Dream Theater er awesome, har ikke hørt så altfor mye tho'. Hvilke sanger mener du er best?

Ooh, noen som liker Dream Theater. Hei! :D

Kremt. Favorittlåtene mine er følgende:

Six Degrees of Inner Turbulence disc 2. (Nest siste og siste)

Ut over det, er favorittene mine hele Scenes From a Memory, A Nightmare to Remember, The Count of Tuscany, Panic Attack, Stream of Consciousness og A Change of Seasons.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...