Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det var et hint om at du drikker litt mye?

Første gangen jeg drikker siden januar jo :tease: Og tror ikke hun har peiling på det.

Begrunnelsen: Vinen hadde stått der så lenge, så hu trodde det var søppel. Jeg kjøpte den på fredag....

Lenke til kommentar

Jeg håper vinen var åpnet allerede, når hun tømte den ut altså?

Nei...

Det var en billig fruktvin, men uansett. Hvem er det som gjør sånt? Hun er jo ikke god i hodet..

Men det visste jeg fra før av.

Lenke til kommentar

Jeg håper vinen var åpnet allerede, når hun tømte den ut altså?

Nei...

Det var en billig fruktvin, men uansett. Hvem er det som gjør sånt? Hun er jo ikke god i hodet..

Men det visste jeg fra før av.

Så hun sprettet en vinflaske og heldte ut innholdet? Hvor dum er hun egentlig?

Lenke til kommentar

Så hun sprettet en vinflaske og heldte ut innholdet? Hvor dum er hun egentlig?

Jeg vet ikke om hun er helt riktig i hodet. Hun er mye eldre enn oss andre, rundt 40, men helt skrudd. Hun vasker hele tida, som hadde vært positivt, hvis det ikke hadde vært sånn at hun først bruker kluten til å vaske hele badet, inkludert doen, for å så gå over til kjøkkenet med samme klut.

Hvis vi lar noe stå fremme på kjøkkenet til pynt, f.eks. en plante, figur, plakat, bilde eller lignende så kaster hun det, siden det ikke har noen nytteverdi. Også er hun alltid sur.

Kjerring.

Lenke til kommentar

Du har lyst du og ja? :ph34r:

Såklart.

Vel, jeg kunne spart meg for båten, liker meg best på land, men en jorda rundt-tur hadde vært genialt.

Vel, er enig for man treffer på mye dårlig vær ute til sjøs, men man får opplevd et større område og man kan ta med seg suvenirer om ønskelig :)

Jorda rundt er min drøm i hvert fall, ring meg når jeg vinner i lotto for jeg tipper hver lørdag og onsdag.

Gah :( Hadde jeg hatt 10mill og satset i statoil for 7 måneder siden og solgt dem i dag ville jeg hatt 800k i fortjeneste Per måned i løpet av de 7 månedene.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...