Heddy Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Fy faen, så jævlig redusert. Du må aldri forlate senga dagen derpå. Jeg føler meg alltid fin helt til jeg står opp. Løsning = ikke stå opp. Det eneste som er litt dumt er at jeg må ha vann, og kunne trengt en tur på do... :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Problemet er at jeg egentlig skulle hjem i natt, men det skjedde ikke. Så jeg er nødt til å bevege meg i dag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ai, kjipt. Lurer på om jeg skal sette på Tangled her og... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Fy faen, så jævlig redusert. Samme heeer. gah Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Samme heeer. gah La oss lage redusertklubb. Den går ut på at alle de andre brukerne skal gjøre ting for oss i dag. Noen kan godt starte med å lage frokost til meg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Noen som kan hjelpe meg å finne en versjon av Hooters - 500miles som bare er melodi? Lillesøster skal synge den på skolen Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 La oss lage redusertklubb. Den går ut på at alle de andre brukerne skal gjøre ting for oss i dag. Noen kan godt starte med å lage frokost til meg. Synes noen skal lage vafler til meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 La oss lage redusertklubb. Den går ut på at alle de andre brukerne skal gjøre ting for oss i dag. Noen kan godt starte med å lage frokost til meg. Eg har egg, røkt laks og fransk landbrød. Men ikke bacon :\ Interessert? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Det eneste som er litt dumt er at jeg må ha vann, og kunne trengt en tur på do... :/ Bear grylls.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Eg har egg, røkt laks og fransk landbrød. Men ikke bacon :\ Interessert? Jeg vil ha bacon Og pannekaker... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Bear grylls.. Ikke fullt så desperat ennå. Har en kald Pepsi Max i kjøleskapet, men det betyr at jeg må gjennom gangen og opp til kjøkkenet. Og da må zombietrynet bort, og ordentlige klær på. Teit. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Og da må zombietrynet bort, og ordentlige klær på. Teit. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hvorfor det? Fordi jeg bor med andre mennesker, og det suger. Blant annet må jeg opp to trapper i gangen som jeg deler med utleier og familien hans. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Eg har egg, røkt laks og fransk landbrød. Men ikke bacon :\ Interessert? Jeg vil ha bacon Og pannekaker... Gi meg adressen din, så kommer jeg om ca en times tid (evt. når enn det passer med busstidene) og mekker pannekaker, steker bacon og gir deg isvann. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 No need, har fått ræva i gir og fått litt næring i kroppen. Næring = potetgull som jeg kjøpte med meg på vei hjem i natt. Fantastisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Deg om det, du går glipp av mine fantastiske dagen derpå-matkunster nå. Jeg har etterhvert blitt rimelig god på det, og funnet ut hvordan man mekker god og næringrsrik dagen derpå-mat presentert på en okay måte, sånn at det ikke ser ut som det man prøver å holde nede. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Vil ikke ha næringsrik mat dagen derpå ^^ Og aldri noe problem med å holde maten nede, er heldig sånn sett. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Milkshake er det beste dagen der på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg