Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har fortsatt de lydklippene av deg som stønner. Ja, jeg vet du hører på de når du føler deg aleine Ikke bare hun som gjør det Skal vi høre på dem sammen? Ooooh =3. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og Sirslask sender lydklipp til folk, der han stønner. Og? Det er ikke så rart? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan jeg få, Sirslask?=) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva FAEN?! Gjør du NARR av dialekten min og nå? :-|UNNI! :-| Hvis vi skal på HW-treff i Oslo og denne kødden kommer.. You know the drill. Du bare spør han om hva bekkalokk, løpahjul og boss betyr, da. Simple as that. Jeg hadde glemt hvor vanskelig det er å følge med her. Vanskelige valg. Skumlese og massequote, eller hoppe og misse masse bra lesing? (Se så flink jeg er som har lært meg å skrive bokmål!) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skal vi høre på dem sammen? Ooooh =3. Oooooh! JA! da blir det party-party! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og Sirslask sender lydklipp til folk, der han stønner. Og? Det er ikke så rart? Er det ikke ? O.o Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Faen, jeg fikk akkurat orgasme av gitarsoloen på Stairway To Heaven :O Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neida, det er helt normalt. Jeg gjør det jeg også. Wait...nei det gjør jeg ikke =D. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Oooooh! JA! da blir det party-party! Kan jeg komme? Live forestillng Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg bor i en hytte i fjellet i Bergen. Jeg hater sosial aktivitet. Rødvin pwns Kristian? Omg, han har dradd meg i håret og bitt meg i skulderen. That asshole. Og han har ikke så mye i mot sosial aktivitet, rly. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Faen, jeg fikk akkurat orgasme av gitarsoloen på Stairway To Heaven :O Interresant. Jeg lurer bestandig på når og hvordan du får orgasme. Kan du huske å holde oss oppdatert? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neida, jeg har gjort dette før, fordi jeg er Kristian Espedal. Jeg går under falsk nevn på nett Han jeg har posta med i RPP er en random nettby-kid. Så du har 1000 bilder av en random nettby kis? 214 Så det er vanlig å ha 214 bilder hvor man har samme ***** (husker ikke ordet) på alle. Positur Takk for ordet . Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, Ida, du sender lydklipp av meg som stønner til folk Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Faen, jeg fikk akkurat orgasme av gitarsoloen på Stairway To Heaven :O Interresant. Jeg lurer bestandig på når og hvordan du får orgasme. Kan du huske å holde oss oppdatert? L4r5. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neida, det er helt normalt. Jeg gjør det jeg også. Wait...nei det gjør jeg ikke =D. Det hadde mest sannsynlig vært bedre enn sirlslask sine lydklipp Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neida, jeg har gjort dette før, fordi jeg er Kristian Espedal. Jeg går under falsk nevn på nett Han jeg har posta med i RPP er en random nettby-kid. Så du har 1000 bilder av en random nettby kis? 214 Så det er vanlig å ha 214 bilder hvor man har samme ***** (husker ikke ordet) på alle. Positur Takk for ordet . Bare hyggelig. Massquote ftw. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Oooooh! JA! da blir det party-party! Kan jeg komme? Live forestillng Enda bedre ^^. Også kan du og L4r5 gå på duoshop og kjøpe den rosa dildoen med pjuskehale (ja, vi var der og så). Håper da det Aalton x) Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tær og orgasme snakk En helt vanlig kveld Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Akkurat nå tror jeg at jeg hater deg litt. o_O Neida... det klarer du ikke Ikke utfordre skjebnen. o_O Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tær og orgasme snakk Det er forumkaféen, what did you except? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg