Heddy Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Fordi stedet, klientellet og musikken som spilles der suger balle, samtidig som det er dyrere enn nødvendig for både øl og drinker? Ganske bra oppsummert ja. Guttan var ikke søte engang, hmpf. Jaja, natta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Noen som er våkne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Nei, nå legger jeg meg. Natta. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Natta og god morgen. snart dra til danmark igjen. muligens for siste gang om jeg blir for opptatt i påska. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Fordi stedet, klientellet og musikken som spilles der suger balle, samtidig som det er dyrere enn nødvendig for både øl og drinker? Ganske bra oppsummert ja. Guttan var ikke søte engang, hmpf. Jaja, natta. Nei, de fleste folka som henger der er generelt ikke søte / tiltrekkende for fem flate øre. Man finner dem igjen på VIP og Gossip og andre slike steder. Er vel derfor jeg holder meg til Familien. Oh well, får vel sove noen timer. Regner med å stå opp 12, så da kan det være greit å ha noen timer søvn innenbords. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg sover, jeg er svimmel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Omg, Tangled er så fin film! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Jeg blir ganske lei meg når jeg nesten blir forelsket i en animert karakter Endret 4. mars 2012 av multisync 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Forstår ikke hvordan det er mulig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ikke jeg heller, derfor hater jeg på de som har tegnet henne, og tenker at de er noen drittsekker som tegnet henne så bra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Åh, jeg er hundre prosent forelsket i filmen. Forloveden og jeg så den på kino sammen. Han er litt sær når det gjelder "barne"-filmer. Men han elsket Tangled. Jeg vil alltid ha et bilde av lysscenen i lommeboken min. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hei! Begynner å bli en stund siden jeg var her sist. Har et lite spørsmål. Fikk beskjed av tannlegen min om at jeg skulle kjøpe Hydrogenperoksid 3% og bruke det som gurglevann, men fikk veldig lite instrukser. Det står at jeg skal blande det ut i et glass med vann. Skal det svelges eller spyttes ut? Skal jeg gurgle et helt glass? Bland det ut i et glass med litt vann, slik at det fyller munnen. Skyll munnen litt med det, og så gurgler du før du spytter. Er ikke det standardprosedyre? Lite liv her om nettene. Er Mchansern på ferie? Spennende kamp i NBA mellom Oklahoma mot Atlanta. Oklahoma skal være mye sterkere, men Atlanta leder med knappe 4 poeng idet det er rundt 6 minutter igjen av kampen. Takker. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 PIzza hørtes veldig godt ut nå. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 PIzza hørtes veldig godt ut nå. Hjemmelaget Du må gjerne komme. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skulle gjerne kommet en tur bare for å få pizza. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Omg, Tangled er så fin film! Jaaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg