L4r5 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 The law is for protection of the people. Rules are rules and any fool can see we don't need no riddle speaking prophets scaring decent folks like you and me Nei, det er mye kulere å skrive om det på norges største forum. VG debatt? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvilken lov? Det forresten verre å gjøre det på Diskusjon enn på Facebook, for på sistnevnte vet man alt hvem de irriterende er, så de står allerede på /ignore. Loven om å være over 18? Men har uansett ikke noen planer om å drikke meg mest drita, skal bare ha det artig med venner det som tells. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er ikke ulovlig å drikke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Nettopp satt inn en gammel HD jeg fant i en PC på loftet her. Trodde det var min PC men det er massevis av filer og mapper jeg ikke husker en skit av. Virker som om det kanskje er en av mine brødre som har brukt den. Snoke eller formatere? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Haha, jeg har hatt denne på hjernen i HELE dag 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Whoa... WHOAAAAA! Jeg oppdaget akkurat at popcorn-sangen kom ut i 1969! Faen, fyren var jo ca. 30 forut sin tid! 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Tror jeg leste en plass at diskusjon hadde passert vgnett. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Håper bare de som er på vgnett, ikke finner dette stedet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Tror jeg leste en plass at diskusjon hadde passert vgnett. Da må noen varsle big-boards.com.For de mener fortsatt at vg leder. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Håper bare de som er på vgnett, ikke finner dette stedet! Politikkforumet kryr av dem. Annenhver post en rasistisk nok til å gli glatt inn på Stormfront, men moderatorene vil ikke "sensurere" noen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Håper bare de som er på vgnett, ikke finner dette stedet! Politikkforumet kryr av dem. Annenhver post en rasistisk nok til å gli glatt inn på Stormfront, men moderatorene vil ikke "sensurere" noen. Har sluttet der for en stund siden! Lenke til kommentar
Slim Shady Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Haha, jeg har hatt denne på hjernen i HELE dag Been there, done that! 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Haha, jeg har hatt denne på hjernen i HELE dag Been there, done that! Sunshine, lollipops and rainbows, everything that's wonderful is what I feel when we're together. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg poster denne her og, fordi jeg liker å skryte: Dette har jeg laget i kveld. Fyfader dem ble helt vellykket også. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 @Al Capone: Du har den teiteste avataren på hele Diskusjon.no. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 @Al Capone: Du har den teiteste avataren på hele Diskusjon.no. Dette er på nivå med unger i barnehagen som kaller hverandre for bæsjunge. Og jeg vet for vet for sitter med en tidligere barnehageonkel nå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 hvor lenge skal du ha juleavatar lars? vurderer å bytte sjøl snart. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Dette er på nivå med unger i barnehagen som kaller hverandre for bæsjunge. Og jeg vet for vet for sitter med en tidligere barnehageonkel nå. Barnehageunger pleier sjelden å identifisere med en gruppe fjorten år gamle scriptkiddies. Endret 3. mars 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg