Datasmurf Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Noe sier meg at Datasmurf kommer til å få mange barn! Har ikke planlagt flere enn maks 3. Det ideelle er to. En jente og en gutt. Både pga. navnene jeg alt har planlagt, og fordi det er enklere å fikse ferier og slikt når man er to voksne og to barn. For ikke å snakke om bilturer. Ingen trenger å sitte i midten, det vil kun være krangling om å få sitte i det fremre passasjersetet. Når jeg blir invitert til filmkveld med en gutt har jeg ikke lyst å se romantisk komedie, det får jeg nok av hos venninne mine. Det beste er skrekkfilm Kjekt å vite. Har tilfeldigvis flust av de. Komme og se film på Orkanger? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Nei, nå skal jeg ut Burde dratt for en time sia! Adios! Vær her når jeg kommer tilbake, det hadde vært kult. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Hvis man har jenter på besøk skal man selvfølgelig se en romantisk komedie. Når jeg blir invitert til filmkveld med en gutt har jeg ikke lyst å se romantisk komedie, det får jeg nok av hos venninne mine. Det beste er skrekkfilm Hva med oss gutter som ikke liker skrekkfilm da? AAAAALL HOPE IS LOST!!!! Endret 3. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det verste med skrekkfilmer er at de stort sett ikke er skremmende. Den siste skrekkfilmen jeg så som faktisk skremte meg, var britiske "The Descent" fra 2005. De var mye skumlere i gamle dager,, nå er det bare - unnskyld uttrykket - jalla. Derfor består skrekkfilmsamlinga hovedsaklig av eldre filmer. Samt noen nye, fordi Kristoffer Joner er med i de og jeg prøver å ha alle filmer med ham. Selv de som suger. Øst-europeere og italienere er ganske god på skrekkfilm da. Heldigvis. Så så lenge man kan se filmer med engelske tekster, så går det stort sett greit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Også har man alle disse anime-folkene som BARE skal se japanske skrekkfilmer fordi alt fra japan er zå dødzkult og de er så kreeeisi og det er jenter med hår foran ansiktet der. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg er tilbake Hva diskuteres? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Og som du ser, var ikke det stort å diskutere. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ikke "stort"? Nei, det tror jeg på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 For mange hete PM-er med forumgutter. Tror du ja Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Stikker innom for å si hei. Ene jeg bor med hadde helt ut vinen min, så jeg måtte gå rett på spriten. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 kaffedaten min gikk relativt bra i sta trur jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg poster denne her og, fordi jeg liker å skryte: Elleve stykk desserter ferdiglaget. Dette er yoghurt naturell med litt limesaft og sukker, jordbær, bringebær og blåbær, med knuste smørkjeks i bunn, midt, og topp. Har og over ett kilo med indrefilet av svin, masse sopp (et halvt kilo, ca.), to store løk og slottspoteter til biffsnadder i morgen. Flink Eplefe. Flink, flink Eplefe. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det der så fantastisk ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 I all ydmykhet, det er fantastisk. De er SYKT gode. Lagde en "prøvedessert" for å se om komboen funket og HOLY HELL. Det gjorde det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 I starten trodde jeg at du hadde et kilo kjøtt oppi dessertene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det hadde jo vært en interessant dessert. Kjenner forsåvidt et nytt eksperimenteringskick coming on. Cue rare matretter og desserter frem til sommeren. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 I starten trodde jeg at du hadde et kilo kjøtt oppi dessertene. http://www.youtube.com/watch?v=5v_BE6lFE0o eplefe: det så og hørtes godt ut så om jeg hadde eti sånt hadde jeg gladelig smakt en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg