Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noe sier meg at Datasmurf kommer til å få mange barn!

Har ikke planlagt flere enn maks 3.

Det ideelle er to. En jente og en gutt. Både pga. navnene jeg alt har planlagt, og fordi det er enklere å fikse ferier og slikt når man er to voksne og to barn. For ikke å snakke om bilturer. Ingen trenger å sitte i midten, det vil kun være krangling om å få sitte i det fremre passasjersetet.

Når jeg blir invitert til filmkveld med en gutt har jeg ikke lyst å se romantisk komedie, det får jeg nok av hos venninne mine.

Det beste er skrekkfilm :blush:

Kjekt å vite. Har tilfeldigvis flust av de. Komme og se film på Orkanger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det verste med skrekkfilmer er at de stort sett ikke er skremmende.

Den siste skrekkfilmen jeg så som faktisk skremte meg, var britiske "The Descent" fra 2005.

De var mye skumlere i gamle dager,, nå er det bare - unnskyld uttrykket - jalla.

Derfor består skrekkfilmsamlinga hovedsaklig av eldre filmer. Samt noen nye, fordi Kristoffer Joner er med i de og jeg prøver å ha alle filmer med ham. Selv de som suger.

Øst-europeere og italienere er ganske god på skrekkfilm da. Heldigvis. Så så lenge man kan se filmer med engelske tekster, så går det stort sett greit.

Lenke til kommentar

Jeg poster denne her og, fordi jeg liker å skryte:

420448_10150690714066760_556641759_11649706_628904475_n.jpg

Elleve stykk desserter ferdiglaget. Dette er yoghurt naturell med litt limesaft og sukker, jordbær, bringebær og blåbær, med knuste smørkjeks i bunn, midt, og topp. Har og over ett kilo med indrefilet av svin, masse sopp (et halvt kilo, ca.), to store løk og slottspoteter til biffsnadder i morgen. Flink Eplefe. Flink, flink Eplefe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...