Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Nei, det er ikke sunt å la det gå for lenge mellom festinga Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg og skal på fest i dag. Først skal jeg se Ghost rider 2 da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har ikke vært her på evigheter, skjedd noe spennende? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ikke egentlig. Hedvig har blitt gravid, det er vel det eneste spesielle som har skjedd. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er da ikke bare bare det! Er den heldige faren noen vi kjenner? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Ikke som jeg vet om i hvert fall. Datasmurf, ser at du lurker her nå. I løpet av helgen har jeg doblet antall sanger! Endret 3. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ikke en forumfest som ble litt vel morsom altså, Hjelpe meg ho er jo bare årsmodellen eldre enn meg :O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Pappa fortalte meg hvor jeg ble unnfanget da jeg var 12-13 år eller noe. Da jeg var 14, viste han meg det. Vi reiste med hurtigruta og endte opp i samme lugar hvor jeg ble unnfanget. haha, så fuckings fett! Ikke sant? Fatter ikke hva som er så ille med å få vite slikt. Søstrene mine overreagerte kraftig da de fikk samme info noen år senere. Skjønt, minstesøss har et alvorlig problem med det der. Hu er fast overbevist om at mamma og pappa slutta å vise noen form for kjærtegn like etter unnfangelsen hennes, og at de ikke har hatt noen interesse av å en gang kysse siden. Et skadet, lite barn med andre ord. Ikke som jeg vet om i hvert fall. Datasmurf, ser at du lurker her nå. I løpet av helgen har jeg doblet antall sanger! Huh, hva gjorde du? Sprang på den lokale bensinstasjonen og kjøpte alle danseband- og country-skivene du fant? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Lik storebroren? Laster ned sanger på 3 datamaskiner på 3 forskjellige steder Neida, jeg holder på å konvertere FLAC sanger som itunes ikke liker, jeg aner ikke hvor mange sanger jeg ender på men får se. Endret 3. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Har du det bra? Endret 3. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg er litt i sjokk, ikke artig å finne ut at man er gravid ved å lese det på et forum Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 For mange hete PM-er med forumgutter. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg er litt i sjokk, ikke artig å finne ut at man er gravid ved å lese det på et forum Jeg forstår, men man må innse at det er et faktum at du er gravid nå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Men jeg skal jo drikke meg full i kveld For mange hete PM-er med forumgutter. Må være det ja Damn, kommer til å bli vanskelig å finne ut hvem faren er. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Neida, han bare vet ting før jeg vet det. Hvis han sier jeg er gravid er jeg gravid Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Så jeg kan ikke be deg med ut på en øl eller tyve? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har du lyst å skade fremtidige ungen min eller? Så slemt!! Det får holde med all alkoholen den skal få i seg i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg