Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Personlig foretrekker jeg å våkne av at jeg sparker/hopper rett før jeg sovner. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 og da tenkte jeg at jeg skulle komme meg fort bort her ifra fordi de kunne være voldteksmenn og ville voldta meg. Jeg møtte på en vakt, og han skulle ta meg. Plutselig hadde jeg et vått håndkle i hånden og strammet den slik jeg kunne piske ham for å ikke ta meg. Han virket som å ikke merke piskene, så jeg tok kvelertak på ham med håndkleet. Ingenting skjedde og jeg fightet han bortover til jeg kom til en svært frodig hage med friske planter, og grønt gress ned i en eng, en vakker vei av grus som hadde lik farge som sand på ei strand, gjerne litt lysere kanskje. Høres ut som en undertrykket seksualitet. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Personlig foretrekker jeg å våkne av at jeg sparker/hopper rett før jeg sovner. Hørt at det er et fenomen som bare gjelder gutter...?!??!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hypnic Jerk Nei, det skjer ikke bare gutter. Men dere kan herved få kalle meg en "Hypnic Jerk", om dere ønsker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hypnic Jerk Nei, det skjer ikke bare gutter. Men dere kan herved få kalle meg en "Hypnic Jerk", om dere ønsker. Du får +10 respect om fra meg om du bytter visningsnavn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Nicket forblir Slimda, dessverre. Skifter jeg nick er det ikke alle som kjenner meg igjen. Men dere kan nok få endret teksten under bildet mitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Slim. Slim er nederlandsk for smart. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 SlimShady! Jeg er skremt! Akkurat det jeg tenkte Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 SlimShady! Slimda har faktisk ingenting med Slim Shady å gjøre. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Men du er ganske shady... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Men du er ganske shady... Man han er ikke slim. ehe.. neida, du er så søt så Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 shiiiiiet jeg skal på "kaffedate" snart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 shiiiiiet jeg skal på "kaffedate" snart Lykke til. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Morn! Hvordan gjeng det? Gjeng og gjeng, fru blom. For øyeblikket nyter jeg helga i Porsgrunn. Hypnic Jerk Nei, det skjer ikke bare gutter. Men dere kan herved få kalle meg en "Hypnic Jerk", om dere ønsker. Du får +10 respect om fra meg om du bytter visningsnavn. Bytte navn?! Hvordan gjør jeg det? Endret 3. mars 2012 av Langdon Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 shiiiiiet jeg skal på "kaffedate" snart Lykke til. Takker drar nuh. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Morn! Hvordan gjeng det? Gjeng og gjeng, fru blom. For øyeblikket nyter jeg helga i Porsgrunn. Hypnic Jerk Nei, det skjer ikke bare gutter. Men dere kan herved få kalle meg en "Hypnic Jerk", om dere ønsker. Du får +10 respect om fra meg om du bytter visningsnavn. Bytte navn?! Hvordan gjør jeg det? kontrollpanel -> endre visningsnavn Merk at innloggingsnavnet forblir det samme. Skal DET endres må du smiske med en av adminene Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Endelig fest i dag. Litt for lenge siden sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg