Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 OMFG fjksfwiekfweafgesgf hvorfor i helvete fikk du meg til å søke på det!!!!!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg sa IKKE gjør det! Det var liksom en advarsel. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ikke gjør det betyr jo egentlig "gjør det NÅ!" Æææææææææææææsj. Nå skal jeg faktisk sove, og kommer til å drømme om folk som føder romvesen ut av nesa! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Note to self: Omvendt psykologi fungerer spesielt godt på Hedvig. Det kan bli nyttig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg er enkel sjel, det skal jeg ha. Go natt, og sov godt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det enkle er ofte det beste. Sov godt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Klarer ikke å sove :| begynte å lese A Dance With Dragons Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Klarer ikke å sove :| begynte å lese A Dance With Dragons Knallbok med uventede plot-twists (: Selv ser jeg på NBA via live stream. Er bursdagen min forresten idag, har'kke lyst å sove. En stund siden sist jeg loka rundt kafeen her. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Etter å ha sett alle tre Paranormal Activity-filmene tør jeg ikke sove. (Ja, jeg er utrolig lettskremt) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Gratulerer med dagen, empathy. Kjæresten min har bursdag i morgen. Jeg burde dra til byen og kjøpe gave. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Damn, det er sant. Okei, skal gjøre om hele lista mi. Hvis nesten alle mennesker i hele verden dør skal det være disse som er igjen: Meg David Bowie Ewan McGregor Christina Aguilera Janove Ottesen Hugh Laurie Stephen Fry Ed Byrne Og to stk herfra Greit å ta med noen som kan holde bygge ting med henda og ikke bare er teoretikere eller kunstnere. Få sving på rørleggerfantasiene! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hadde en syk drøm i natt. Jeg hadde kjøpt masse ting fra russland, og dop fra EU, men ingenting skjedde. var nesten ferdig med utdanningen også. Plutselig får jeg et brev i posten der det er fra Moskva politi ( stod Moscow police department siden drømmene mine foregår ofte på engelsk). Jeg hadde betalt med kort og derfor skulle jeg i fengsel, Nektet selvfølgelig men jeg måtte alikavel. Så på arket og det stod at jeg kom til å få 2-4 uker fengsel men opp til ett år. Jeg ble aldri hentet av politiet men plutselig befant jeg meg på vei ut av dusjen i mannegarderoben, og da tenkte jeg at jeg skulle komme meg fort bort her ifra fordi de kunne være voldteksmenn og ville voldta meg. Derfor åpneg jeg en dusjkabinett dør, de var blå med grå aliuminiumstenger rundt. Den første døra jeg åpna var det mye piss på gulvet, mørkegult. Derfor tok jeg foten og samlet vann for å prøve å dytte pisset bort, men det fungerte ikke. Derfor gikk jeg til neste dusj, denne hadde ikke en dør så folk på vei ut av dusjen kunne se meg bakfra. Jeg tok sjampo og smørte det inn i håret, men jeg måtte være rask for jeg kunne bli straffet for det. Da jeg var ferdig gikk jeg ut av garderoben, området her var en hall på normal takhøyde men stor og hadde søyler opp til taket. Jeg så lillebroren min sitte i fosterstilling, han hadde en grå aura, og snakket om noe at dette ikke var sant. Jeg skulle slappe av og ignorere alle rundt meg. Jeg gjorde det og da føltes det ut som om jeg var i en tidsmaskin for alle gikk så fort at de ble uklare. Jeg ble sendt til Fengselets sjef, og dette var ei afrikansk dame.Jeg sa jeg var uskyldig, fordi jeg hadde ikke gjort noe galt. Hun sa okei, selvfølgelig skal dette gå flott og du skal få bli fri, jeg nevnte da at jeg ville ikke at fengsel skulle komme på rullebladet og at jeg ønsket et godt liv. Hun åpnet veggen bak henne med hyrdaulikk, og sa "hopp her så vil du bli fri, dette er din eneste sjanse." Jeg ville selvfølgelig ikke hoppe fordi jeg har høydeskrekk og hun sa det var 50 meter, men var minst ett par hundre meter ned til sjøen. fengselet var lang over tårnene til bybrua i stavanger, men kunne likevel se ting helt klart. Bilde av bybrua Jeg ble sendt tilbake til salen der lillebroren min nå sto oppreis og spøkelsesaktig sveivet han med hånden og ga tegn for at jeg måtte komme. Han sprang bort og gjennom noe netting lignende greier, imens jeg gikk etter. Jeg åpnet en luke som var på veggen som var svært tykk og sikret, men det var kun å dra opp et håndtak for å åpne den. Jeg gikk ut og da ble alt så merkelig for jeg var inne i en hule som var opplyst. Jeg møtte på en vakt, og han skulle ta meg. Plutselig hadde jeg et vått håndkle i hånden og strammet den slik jeg kunne piske ham for å ikke ta meg. Han virket som å ikke merke piskene, så jeg tok kvelertak på ham med håndkleet. Ingenting skjedde og jeg fightet han bortover til jeg kom til en svært frodig hage med friske planter, og grønt gress ned i en eng, en vakker vei av grus som hadde lik farge som sand på ei strand, gjerne litt lysere kanskje. Han forsvant bare, og først når han forsvant fikk jeg vite hvordan han så ut. Han hadde svart hår og rød kropp, med en hale med ei pil på tuppen (Djevelaktig? ). Jeg gikk tilbake til hulen, og fant ei hule ved siden av luken som var på veggen som nå var lukket. Inne i hulen ved siden av luken var det et lite stykke å gå, jeg kom helt ned og her var det rødt på veggen, en bekk med skinnene klart vann som rant gjennom hulen, lillebroren min gravde frem noe, og faren min stod også der. Lillebror sa "kom, se ned her". Jeg gjorde det og det var en plate av gull med mange tegn og innrisninger. Det var ei rund kule av turkis plasma eller noe lignende, og jeg stirret inn i denne kulen. Synet ble uklart og plutselig var det noe som eksploderte inni hodet på meg, jeg kunne ikke se noe. Deretter åpnet jeg øynene ( ikke rart jeg ikke kunne se noe..) Og det turkise plasmaet var borte, hele gullplata skinte ikke slik den gjorde i all sin prakt før. Det kom en haug med vakter forbi hulen, gangen inn til der vi var var ikke så stor lenger. "Smarte" lillebror hev en stein på en av vaktene og nå kom alle sammen. Jeg bestemte meg for å teste kreftene jeg nå hadde, og endte med at jeg kunne løfte en og en med strak arm imens jeg fikk tiden til å gå senere rundt meg, men tiden for meg gikk like raskt. Jeg hev alle mann ut av inngangen til der vi var og de alle døde. Jeg gikk ut av hulen og beveget meg bortover grusveien og anet ingen fare. Plutselig dukker det opp det jævligste ansiktet jeg har sett ( uforklarlig, men var verre enn et typisk skremmebilde på youtube) og jeg befinner meg plutselig nede i stavanger sentrum, og husket nå at ingenting hadde skjedd. Jeg lå på bakken og reiste meg opp. Jeg våknet nå irl og tenkte først om jeg hadde en drøm i en drøm eller noe? Jeg bestemte meg for å dele en såpass syk drøm med dere så jeg åpnet lappisen så å si med en gang jeg våknet, og her er nå historien. Jeg kunne gått tatt med mer detaljert og tegnet hvordan ting var, men blir sinnsvakt avansert Får håpe at dere synes noe om drømmen jeg hadde. Lol, skrev dette på ca en halv time nå inkludert tenking, 2 sider i Word og 1005 ord 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Å lese om homofilidrømmene til en annen kar er ikke å interessant, sorry. Syns faktisk det er litt dårlig gjort, da jeg i 99% av tilfellene ikke husker drømmene mine når jeg våkner. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Eg venter til filmen kommer. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Å lese om homofilidrømmene til en annen kar er ikke å interessant, sorry. Syns faktisk det er litt dårlig gjort, da jeg i 99% av tilfellene ikke husker drømmene mine når jeg våkner. Det er da ikke homofili drøm Filmen kommer aldri, har allerede glemt mesteparten jeg skrev. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hender at jeg bråvåkner av et smell... Høres ekte ut, men det viser seg å ikke være noe smell likevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg