Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 :mad: Jeg hører på Dana fucks nå da, om det er noe bedre. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg hører på Dana fucks nå da, om det er noe bedre. Det er bra i hvertfall. Og lol at fucks. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Fun fact. Jeg har hatt sex i sengen jeg selv ble unnfanget i. Jeg synes det er forstyrrende at foreldrene dine har fortalt deg hvor du ble unnfanget Pappa fortalte meg hvor jeg ble unnfanget da jeg var 12-13 år eller noe. Da jeg var 14, viste han meg det. Vi reiste med hurtigruta og endte opp i samme lugar hvor jeg ble unnfanget. Det første jeg ser når jeg kommer inn her er dette. Lover ikke godt. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Noen som har hørt om Skeeter Davis? 1 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Stort sett sånn det er her inne, derfor pleier jeg å holde meg laaangt unna edit: myntet på breezerboytoy, altså Endret 3. mars 2012 av Snobjorn 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Nei. Stort sett sånn det er her inne, derfor pleier jeg å holde meg laaangt unna Unnfangelse! Sex! Kroppsvæsker! Og btw, hu her er awesome! http://www.youtube.com/watch?v=G1m43WRoMzQ Derfor jeg heller ser på amerikanske The Voice. Endret 3. mars 2012 av HedvigR 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Pappa fortalte meg hvor jeg ble unnfanget da jeg var 12-13 år eller noe. Da jeg var 14, viste han meg det. Vi reiste med hurtigruta og endte opp i samme lugar hvor jeg ble unnfanget. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Og btw, hu her er awesome! Hun er litt flink, men hva er poenget med den "squeekinga" hun gjør av og til? Ødelegger syns jeg. For å fullføre historien, viste han også hvilke posisjoner han gjorde unnfangelsen i. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hun er litt flink, men hva er poenget med den "squeekinga" hun gjør av og til? Ødelegger syns jeg. Tror det er ganske naturlig for stemmen hennes. Særpreg, som hun vet hvordan hun skal bruke ^^ Han her er også awesome. Team Christina ftw! http://www.youtube.com/watch?v=M7Lfc5aiW20 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 The Voice-programmene ser ut til å ha luket bort alle de idiotene man finner på Idol, og bare fokusert på de som kan å synge. Det er bra. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 The Voice-programmene ser ut til å ha luket bort alle de idiotene man finner på Idol, og bare fokusert på de som kan å synge. Det er bra. Yes. Også gir det meg en unnskyldning til å få sett Christina Aguilera om og om igjen hver uke. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har ikke et så stort forhold til henne, utenom et ungdommelig ønske om å komme inn mellom beina hennes. Som alle andre pene jenter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Yes. Også gir det meg en unnskyldning til å få sett Christina Aguilera om og om igjen hver uke. Du burde kanskje gjort plass til henne i tillegg til Bowie og McGregor, Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har ikke et så stort forhold til henne, utenom et ungdommelig ønske om å komme inn mellom beina hennes. Som alle andre pene jenter. Hahaha Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det inkluderer deg, selvsagt. Men det visste du vel allerede. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Du burde kanskje gjort plass til henne i tillegg til Bowie og McGregor, Damn, det er sant. Okei, skal gjøre om hele lista mi. Hvis nesten alle mennesker i hele verden dør skal det være disse som er igjen: Meg David Bowie Ewan McGregor Christina Aguilera Janove Ottesen Hugh Laurie Stephen Fry Ed Byrne Og to stk herfra Det inkluderer deg, selvsagt. Men det visste du vel allerede. Hei, jeg har ikke noe imot å komme på andre plass etter Christina. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Og to stk herfra Jeg visste du ville tenke på meg og Anfall <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hei, jeg har ikke noe imot å komme på andre plass etter Christina. Hvem sa noe om etter Christina? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg visste du ville tenke på meg og Anfall <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hahaha, herregud så genialt SATW er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg