Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstyrrende? Neida. Er ikke noe problemer om å snakke om sex i familien vår. Satt til og med å så på Trekant med foreldrene mine, mens jeg leste diskusjons-kommentarer som "omg så pinlig!" eller "mamma ser på trekant, jeg kommer til å døøøøø!". Komisk.

Lenke til kommentar

En penis av kjøtt og blod, gjentatte ganger ført inn og ut av en kvinnes vagina, også av kjøtt og blod. Samtidig som resten av kroppen tilhørende kjønnsorganene er veldig opptatte med å klå på hverandre.

Good enough? :p

Lenke til kommentar

Forstyrrende? Neida. Er ikke noe problemer om å snakke om sex i familien vår. Satt til og med å så på Trekant med foreldrene mine, mens jeg leste diskusjons-kommentarer som "omg så pinlig!" eller "mamma ser på trekant, jeg kommer til å døøøøø!". Komisk.

Kan snakke om sex med mamma og, men har ikke lyst å vite akkurat det :p

En penis av kjøtt og blod, gjentatte ganger ført inn og ut av en kvinnes vagina, også av kjøtt og blod. Samtidig som resten av kroppen tilhørende kjønnsorganene er veldig opptatte med å klå på hverandre.

Good enough? :p

Seksuell aktivitet uten penetrering blir visst også regna som sex.

Lenke til kommentar

Fun fact. Jeg har hatt sex i sengen jeg selv ble unnfanget i.

Jeg synes det er forstyrrende at foreldrene dine har fortalt deg hvor du ble unnfanget :p

Pappa fortalte meg hvor jeg ble unnfanget da jeg var 12-13 år eller noe.

Da jeg var 14, viste han meg det. Vi reiste med hurtigruta og endte opp i samme lugar hvor jeg ble unnfanget. :p

Lenke til kommentar

Det er fordi du ikke har hørt på videoen her.

Helt grei når han ikke tar i. Tragisk når han tar i.

Sorry, men noen Bowie-fan blir jeg nok ikke.

Pappa fortalte meg hvor jeg ble unnfanget da jeg var 12-13 år eller noe.

Da jeg var 14, viste han meg det. Vi reiste med hurtigruta og endte opp i samme lugar hvor jeg ble unnfanget. :p

haha, så fuckings fett!

Må lage liste med vårsanger i morra tror jeg.

First of May:

http://www.youtube.com/watch?v=kCbD8nsxcd8

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...