Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Om hotelljobb ikke er interessant, kan jeg tilby husmor-jobb, med gratis sovesofa midt i Oslo. :tease:

 

Om Bergen er mer interessant enn Oslo (og det vet vi jo alle at det er) har jeg ledig soverom i helgene.

 

Kan dette være en greie? Overnatting mot trappevask, badvask, kjøkkenvask? Den nye formen for couch surfing? Hmm!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan ikke alle være like kule som David Bowie?

Tenk så herlig verden ville vært da.

Jævlig kjedelig verden da.

 

Tenk deg da, alle du hadde møtt i hele verdenen, hadde oppført seg på nøyaktig samme måte, hele tiden. Faen så dølt.

 

Selv syns jeg det er forfriskende med alle de forskjellige personene rundt om kring.

Lenke til kommentar

Jævlig kjedelig verden da.

 

Tenk deg da, alle du hadde møtt i hele verdenen, hadde oppført seg på nøyaktig samme måte, hele tiden. Faen så dølt.

 

Selv syns jeg det er forfriskende med alle de forskjellige personene rundt om kring.

 

Pøh, verden hadde vært awesome hvis alle var som meg :new_woot:

Eller, halvparten skulle vært som David Bowie, halvparten som meg. Og en Ewan McGregor. Og ja, jeg vet det ikke går helt opp matematisk.

Lenke til kommentar

Pøh, verden hadde vært awesome hvis alle var som meg :new_woot:

Eller, halvparten skulle vært som David Bowie, halvparten som meg. Og en Ewan McGregor. Og ja, jeg vet det ikke går helt opp matematisk.

Så... 1/3 David Bowie, 1/3 Ewan McGregor, og 1/3 Hedvig.

 

Så kommer "Gud" og gjør alle Ewanene og Bowiene om til homofile, så sitter 2,3 milliarder Hedvigger og ser på 2,3 milliarder Ewanere og 2,3 milliarder Bowiere som har sex. :tease:

Lenke til kommentar

72!

 

Slet han ikke med det ganske lenge da?

 

Så... 1/3 David Bowie, 1/3 Ewan McGregor, og 1/3 Hedvig.

 

Så kommer "Gud" og gjør alle Ewanene og Bowiene om til homofile, så sitter 2,3 milliarder Hedvigger og ser på 2,3 milliarder Ewanere og 2,3 milliarder Bowiere som har sex. :tease:

 

Men neei, det skal bare være én Ewan McGregor blant alle sammen, ikke en hel tredjedel! Og du er ond.

 

Når jeg tenker meg om skal det bare være en Hedvig og. Og alle Bowiene skal synge for meg og Ewan.

Lenke til kommentar

Apropos... Hvis man har sex med sin egen klone, er det da onani eller incest?

Du har for mange rare tanker i hodet.

 

Hva skal man si når man har avtalt med en sær "kompis" å gå på kino, men jeg vil heller på en fest i morgen tbh?

Sannheten. Kino kan man jo gå på når som helst, men den ene festen skjer jo bare en gang. Si at dere kan gå en annen dag, fordi du hadde glemt av festen.

Lenke til kommentar

Men neei, det skal bare være én Ewan McGregor blant alle sammen, ikke en hel tredjedel! Og du er ond.

 

Når jeg tenker meg om skal det bare være en Hedvig og. Og alle Bowiene skal synge for meg og Ewan.

Jeg liker ikke stemma til Bowie. Sorry. Det høres bare fælt ut.

Apropos... Hvis man har sex med sin egen klone, er det da onani eller incest?

Incest. Da man er "nært beslektet" sin egen klone, regnes det som Incest. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...