Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ikkje spesielt geek.

Jeg skjønner jo hva det betyr, men er det meninga det skal ha noe dypere betydning/symbolikk?

Betyr bare at personene som er figurert på bildet vanligvis ikke er tøffe nok til å legge hånda på personen. Sånn, socially awkward.

Eller så kan det faktisk være dårlig timing. Som i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar

Du?

Jeg er for newbie til å arrangere sånt føler jeg.

Jeg og typen dro igang forumtreff i Trondheim i fjor en gang. Var en del interesserte underveis, men en del falt av mot slutten. Vi seks som endte opp med å møtes hadde det kjempetrivelig likevel da ;) Kan ikke si vi følte at vi var noe spesielt bemerket på forumet når det ble dratt igang, men det viktigste er å reklamere for det slik at folk får det med seg. Om noen er interessert i å være med på et treff tror jeg ikke det spiller så altfor stor rolle hvem som tar det første initiativet =)

Lenke til kommentar

Fordi det er mer rent igjen. Man kan fint spise suppe med øsa.

Ikke en eneste ren kasserolle eller stekepanne på kjøkkenet, alt står gjerne stabla i en stor haug oppe hverandre med matrester dryppende ned på benken.

Vi har faktisk oppvaksmaskin, men den er visst litt for komplisert for enkelte.

Lenke til kommentar

Oppvask er noe dritt, ja. Har penger nok til en oppvaskmaskin eller fem, men faen om jeg orker å dra meg bort til butikken for å kjøpe en.

De leverer og installerer den sikkert om du ber dem pent.

Jada, det gjør de sikkert veldig profesjonelt også.

Problemet mitt er derimot ikke det. Jeg har ikke orket å dra BORT til butikken ennå.

Jeg liker ikke å vaske, men jeg liker å tjene penger...

Om hotelljobb ikke er interessant, kan jeg tilby husmor-jobb, med gratis sovesofa midt i Oslo. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...