multisync Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Nope, bare awkward Det er somregel en litt dypere betydning som redsel for fysisk kontakt. Ofte fordi man ikke tør å ta det steget. Helt idiotisk mao. Endret 2. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er vel ikkje spesielt geek. Jeg skjønner jo hva det betyr, men er det meninga det skal ha noe dypere betydning/symbolikk? Betyr bare at personene som er figurert på bildet vanligvis ikke er tøffe nok til å legge hånda på personen. Sånn, socially awkward. Eller så kan det faktisk være dårlig timing. Som i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Fyr med blå boblejakke=Snittleif Rød Airforce t-skjorte=Überfancy brukernavn, necro-ettellerannet om jeg ikke tar feil. Fotballavatar. Andre jenta=Hanna, usikker på hva forumnicket var for noe. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du? Jeg er for newbie til å arrangere sånt føler jeg. Jeg og typen dro igang forumtreff i Trondheim i fjor en gang. Var en del interesserte underveis, men en del falt av mot slutten. Vi seks som endte opp med å møtes hadde det kjempetrivelig likevel da Kan ikke si vi følte at vi var noe spesielt bemerket på forumet når det ble dratt igang, men det viktigste er å reklamere for det slik at folk får det med seg. Om noen er interessert i å være med på et treff tror jeg ikke det spiller så altfor stor rolle hvem som tar det første initiativet =) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Så lenge NOEN drar det i gang, slik jeg får hilst på flere forumfolk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Nettopp sett The artist på kino. Verdt å se! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvorfor er det så jækla vanskelig for folka jeg bor med å skjønne at det er greit å vaske opp av og til? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Fordi det er mer rent igjen. Man kan fint spise suppe med øsa. Endret 2. mars 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Vaske opp? Er det ikke det man har husmødre for? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Fordi det er mer rent igjen. Man kan fint spise suppe med øsa. Ikke en eneste ren kasserolle eller stekepanne på kjøkkenet, alt står gjerne stabla i en stor haug oppe hverandre med matrester dryppende ned på benken. Vi har faktisk oppvaksmaskin, men den er visst litt for komplisert for enkelte. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Vaske suger. Om noen ikke har noe i mot det og har lyst å tjene en ekstra slant får dere si fra. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Vaske suger. Om noen ikke har noe i mot det og har lyst å tjene en ekstra slant får dere si fra. Om jeg skal komme og vaske deg må du nok opp i et par tusenlapper. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Oppvask er noe dritt, ja. Har penger nok til en oppvaskmaskin eller fem, men faen om jeg orker å dra meg bort til butikken for å kjøpe en. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Greit det. Om du vasker i 15 timer. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Vaske suger. Om noen ikke har noe i mot det og har lyst å tjene en ekstra slant får dere si fra. Jeg liker ikke å vaske, men jeg liker å tjene penger... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Oppvask er noe dritt, ja. Har penger nok til en oppvaskmaskin eller fem, men faen om jeg orker å dra meg bort til butikken for å kjøpe en. De leverer og installerer den sikkert om du ber dem pent. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg liker ikke å vaske, men jeg liker å tjene penger... Jeg tror jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Oppvask er noe dritt, ja. Har penger nok til en oppvaskmaskin eller fem, men faen om jeg orker å dra meg bort til butikken for å kjøpe en. De leverer og installerer den sikkert om du ber dem pent. Jada, det gjør de sikkert veldig profesjonelt også. Problemet mitt er derimot ikke det. Jeg har ikke orket å dra BORT til butikken ennå. Jeg liker ikke å vaske, men jeg liker å tjene penger... Om hotelljobb ikke er interessant, kan jeg tilby husmor-jobb, med gratis sovesofa midt i Oslo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du kan da bestille på nett eller ringe dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg