Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Bare meg som ser en rød tråd i de bildene? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 jeg legger ikke merke til en. Nå vet jeg at Slimda er ganske skitten også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det hadde vært jækla artig. Hvem er det egentlig som er fra Trondheimsområdet her som kan ordne noe sånt? Du? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Rød tråd? Hva da? Nå er jeg nysgjerrig! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Er det Vetle-etellerannet til høyre? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Lurer på om jeg skal bruke Slimda som reaction images Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jepp, Mr. Parkerings-bot. Lurer på om jeg skal bruke Slimda som reaction images Bli med på neste forumtreff, så kan du få enda flere bilder. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Er det Vetle-etellerannet til høyre? Vetle666 tror jeg Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du? Jeg er for newbie til å arrangere sånt føler jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du? Jeg er for newbie til å arrangere sånt føler jeg. Sånn gjør du det. "Hei alle sammen, Dato xx.xx, møtes vi for et forumtreff på *kjentplassitrondheim*. Så stikker vi innom *restaurant* for å spise, og så til *xxx* for å drikke oss dritings. Hvem er med?" Ferdig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Lurer på om jeg skal bruke Slimda som reaction images Og så sprer vi dem rundt på nettet så de blir kjempepopulære. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ja, jeg trenger å bli mer populær. Så kan jeg bli intervjuet av internettfolk som lurer på hvordan jeg takler min "rise to fame". Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Sånn gjør du det. "Hei alle sammen, Dato xx.xx, møtes vi for et forumtreff på *kjentplassitrondheim*. Så stikker vi innom *restaurant* for å spise, og så til *xxx* for å drikke oss dritings. Hvem er med?" Ferdig. Hahaha Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Lurer på om jeg skal bruke Slimda som reaction images Og så sprer vi dem rundt på nettet så de blir kjempepopulære. Yes! Link til hele albumet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 "Hei alle sammen, Dato xx.xx, møtes vi for et forumtreff på *kjentplassitrondheim*. Så stikker vi innom *restaurant* for å spise, og så til *xxx* for å drikke oss dritings. Hvem er med?" Hilsen Jente21 Ferdig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Og så sprer vi dem rundt på nettet så de blir kjempepopulære. Forced memes er sjelden til aldri moro. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Sjukt glad for at Knut Knudsen stakk før vi andre (cool kidz) joinet :--D 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hahaha Bare se på de andre forumtrefftrådene. De er mer eller mindre slik. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jepp, jeg var vel den eneste mindreårige der. Gøy var det jo: img Klassisk eksempel på hover hand. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg