Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Derfor bruker jeg å kjøpe en 6 pack eller mer med øl :D

Ekte øl får du bare på flase som selges separat.

i ditt hode ja, i mitt hode , nei. Jeg klarer meg fint med det ølet som selges i butikkene. Polølet begynner å bli sabla dyrt, men hender seg jeg tar turen og raider hyllene for mjød

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jo, klart jeg vil se igjen kroppen til Snurreleif. Både med og uten sjokoladesaus og is.

Dette går også for å se den antatte mindre hårete kroppen til Hedvig for første gang, dekt i det samme, men der og da føltes det rett å legge seg til å sove, for så å fortsette med det i 5 timer.

Hva får deg til å tro at kroppen til Hedvig er mindre hårete?

Å gud, typa til svigermor skal belære om absolutt alt. Også alt mulig han åpenbart ikke har peiling på.

Hell sterkt sovemiddel i drikken hans.

Marry me :love:

(Det frister)

Lenke til kommentar

Får jeg belønning?

Du får tommel opp :thumbup:

Bah, jeg hater stemmen min, jeg høres så retarded ut. Og dialekta mi. Får meg til å høres ut som en femåring. Skal liksom spille inn en snutt av at jeg gratulerer noen med dagen, og virker bare hjernedød.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

De fleste syns slikt om sin egen stemme. De som ikke gjør det har en tendens til å ha munndiaré.

Men de fleste har ikke en teit talefeil, og veksler ikke mellom tre ulike dialekter når de snakker :tease:

Lenke til kommentar

Men de fleste har ikke en teit talefeil, og veksler ikke mellom tre ulike dialekter når de snakker :tease:

Okei, nå ble jeg bare nysgjerrig. Hvordan er det egentlig du prater?

Men jeg klarer ikke å rulle :( Skulle ønske jeg var født på vestlandet.

Lyst på opplæring?

Ikke alle har munndiaré. Jeg må ha lange pauser mellom hver gang jeg snakker for å ikke få en orgasme av min egen stemme.

Hvis du skulle sammenlignet deg med en filmstjerne, hvilken snakker vi om da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...