Lumpness Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Derfor bruker jeg å kjøpe en 6 pack eller mer med øl Ekte øl får du bare på flase som selges separat. i ditt hode ja, i mitt hode , nei. Jeg klarer meg fint med det ølet som selges i butikkene. Polølet begynner å bli sabla dyrt, men hender seg jeg tar turen og raider hyllene for mjød Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Nei, er ikke i hodet mitt det selges... På butikken. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Mitt største problem er at jeg hadde nettopp det - en øl. Drikker jeg en øl og vet det er fredag, får jeg lyst på mer øl. Det er min personlige forbannelse. Alle vet at det ikke er mulig å kun drikke èn øl. Øl er en pardrikk, og må alltid nytes i flertall. 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Nei, er ikke i hodet mitt det selges... På butikken. Du snakket om ekte øl Snap fra kveldens film , fantastisk hvor ekte det flyet ser ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jo, klart jeg vil se igjen kroppen til Snurreleif. Både med og uten sjokoladesaus og is. Dette går også for å se den antatte mindre hårete kroppen til Hedvig for første gang, dekt i det samme, men der og da føltes det rett å legge seg til å sove, for så å fortsette med det i 5 timer. Hva får deg til å tro at kroppen til Hedvig er mindre hårete? Å gud, typa til svigermor skal belære om absolutt alt. Også alt mulig han åpenbart ikke har peiling på. Hell sterkt sovemiddel i drikken hans. Marry me (Det frister) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Visste du at nordmenn er av de få i verden som snakker på innpust? Er særlig et ord, gjett hvilket. Jeg tipper "ja". Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg tipper "ja". Stemmer nok det. Lagt merke til at jeg ofte gjør det. Moro. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hva får deg til å tro at kroppen til Hedvig er mindre hårete? Marry me (Det frister) :!: Jeg tipper "ja". Correcto Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Kjekk kveld med svigers på kinarestaurant, på deres regning. Hyggelig prat og god mat. Føler meg sykt heldig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Får jeg belønning? Du får tommel opp Bah, jeg hater stemmen min, jeg høres så retarded ut. Og dialekta mi. Får meg til å høres ut som en femåring. Skal liksom spille inn en snutt av at jeg gratulerer noen med dagen, og virker bare hjernedød. Endret 2. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 De fleste syns slikt om sin egen stemme. De som ikke gjør det har en tendens til å ha munndiaré. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 De fleste syns slikt om sin egen stemme. De som ikke gjør det har en tendens til å ha munndiaré. Men de fleste har ikke en teit talefeil, og veksler ikke mellom tre ulike dialekter når de snakker Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 De fleste syns slikt om sin egen stemme. De som ikke gjør det har en tendens til å ha munndiaré. Ikke alle har munndiaré. Jeg må ha lange pauser mellom hver gang jeg snakker for å ikke få en orgasme av min egen stemme. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Greit nok at østlands-r er noe skit, men kanskje litt drøyt å kalle det en talefeil? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Fawk, klær til intervju er vanskelig... Blir vel hettegenser og olabukse tenker jeg Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Greit nok at østlands-r er noe skit, men kanskje litt drøyt å kalle det en talefeil? :!: Haha! Men jeg klarer ikke å rulle Skulle ønske jeg var født på vestlandet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Men de fleste har ikke en teit talefeil, og veksler ikke mellom tre ulike dialekter når de snakker Okei, nå ble jeg bare nysgjerrig. Hvordan er det egentlig du prater? Men jeg klarer ikke å rulle Skulle ønske jeg var født på vestlandet. Lyst på opplæring? Ikke alle har munndiaré. Jeg må ha lange pauser mellom hver gang jeg snakker for å ikke få en orgasme av min egen stemme. Hvis du skulle sammenlignet deg med en filmstjerne, hvilken snakker vi om da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg