Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hehey, ekte entusiasme for et av mine ubrukelige forslag. Du og jeg kan bli gode venner om det fortsetter slik. Jeg er en veldig entusiastisk person ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg er en veldig entusiastisk person ^^ La meg gjette. Du har ingen fast, krevende jobb? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Mopedbart er tøft ! lyse myke dunhår Sjekker ut Zombie Apocalypse i kveld, kunne de ikke laget filmen med enda dårligere spesialeffekter? Minner meg om Left 4 Dead, blandet med en dårlig versjon av The Walking Dead og en dæsj grafikk fra 1997 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Å gud, typa til svigermor skal belære om absolutt alt. Også alt mulig han åpenbart ikke har peiling på. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 La meg gjette. Du har ingen fast, krevende jobb? Jeg har fast feriejobb. Den er ganske krevende og. Å gud, typa til svigermor skal belære om absolutt alt. Også alt mulig han åpenbart ikke har peiling på. Hell sterkt sovemiddel i drikken hans. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er jo ikke rart, dere virker som skumle voldtektsmenn alle sammen Ka faen? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg har fast feriejobb. Den er ganske krevende og. Folk med krevende fastjobb har ikke energi til å være entusiastiske. Jeg savner nesten entusiastfortiden min litt. Er nok bare et tidsspørsmål før de gråe hårene dukker opp nå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Folk med krevende fastjobb har ikke energi til å være entusiastiske. Jeg savner nesten entusiastfortiden min litt. Er nok bare et tidsspørsmål før de gråe hårene dukker opp nå. Det er derfor jeg er så deppa i feriene :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hell sterkt sovemiddel i drikken hans. Har ikke Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har ikke Kjipt. Himle med øya og sukk oppgitt hver gang kan åpner kjeften da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Kjenner jeg angrer på at jeg ikke kjøpte inn noe pils til i dag. Greit nok det blir jubalong på toten i morra, men ville vært godt med noe å leske seg på i dag også. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Kjenner jeg angrer på at jeg ikke kjøpte inn noe pils til i dag. Greit nok det blir jubalong på toten i morra, men ville vært godt med noe å leske seg på i dag også. Angrer også på at jeg ikke tok med en øl, og bare burn... Hadde vært ubert med en såkalt pilsner til nytt på nytt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hell sterkt sovemiddel i drikken hans. Har ikke Prøv med sukketter Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Angrer også på at jeg ikke tok med en øl, og bare burn... Hadde vært ubert med en såkalt pilsner til nytt på nytt. Mitt største problem er at jeg hadde nettopp det - en øl. Drikker jeg en øl og vet det er fredag, får jeg lyst på mer øl. Det er min personlige forbannelse. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Angrer også på at jeg ikke tok med en øl, og bare burn... Hadde vært ubert med en såkalt pilsner til nytt på nytt. Mitt største problem er at jeg hadde nettopp det - en øl. Drikker jeg en øl og vet det er fredag, får jeg lyst på mer øl. Det er min personlige forbannelse. Derfor bruker jeg å kjøpe en 6 pack eller mer med øl Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Derfor bruker jeg å kjøpe en 6 pack eller mer med øl Ekte øl får du bare på flase som selges separat. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Dette fikk meg til å tenke på hva jeg skal drikke imorra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Kjipt. Himle med øya og sukk oppgitt hver gang kan åpner kjeften da. Da blir jeg ødelagt i øyemusklene. Han snakker selv på innluft. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Da blir jeg ødelagt i øyemusklene. Han snakker selv på innluft. Visste du at nordmenn er av de få i verden som snakker på innpust? Er særlig et ord, gjett hvilket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg