Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg er ikke myk nok, så jeg må nok få noen andre til å gjøre det for meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Og forresten, mchanseren, du er jævlig tøff. Ikke uten grunn at jeg har fått tilnavnet THE HANSMEISTER. : )))) (Ok det fant jeg på selv for en stund siden). (Ok det er egentlig bare jeg som kaller meg det da, men det er ganske kult? Ikkesant?) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Trodde folk kalte deg for Hitler jeg, før de kastet deg ut? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ferdig. Ha, jeg er ganske ren og uskyldig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg ga opp etter 19 spørsmål. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg ga opp etter 19 spørsmål. Dårlig. Jeg fikk 71.6%. Betyr det egentlig at jeg er ganske kjedelig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du er kjempekjedelig. Du tør jo ikke engang møte folk fra forumet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er en på 1000 og en på 200 der også. Har begynt på 500ern. Have you ever: ...performed oral sex on yourself? (Yes, this is possible for most males, and even for some females.) Wtf Auto-fellatio ftw. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du er kjempekjedelig. Du tør jo ikke engang møte folk fra forumet. Det er jo ikke rart, dere virker som skumle voldtektsmenn alle sammen Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du er kjempekjedelig. Du tør jo ikke engang møte folk fra forumet. Skjønner jeg godt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har møtt Slimda en gang. Han er ikke slik han utgir seg for å være. Stor fare for rohypnol, snikfotografering og buffalo sko Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Skjønner jeg godt. Nei, nå er det på tide med middag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er jo ikke rart, dere virker som skumle voldtektsmenn alle sammen Jammen, de fleste liker jo det! I etterkant... ... når stockholmsyndromet har slått inn... Har møtt Slimda en gang. Han er ikke slik han utgir seg for å være. Stor fare for rohypnol, snikfotografering og buffalo sko Faen, trodde jeg ga deg nok til å glemme møtet... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Dårlig.Jeg fikk 71.6%. Betyr det egentlig at jeg er ganske kjedelig? Det er definitivt rom for forbedring. Jeg kan ofre meg og hjelpe deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er definitivt rom for forbedring. Jeg kan ofre meg og hjelpe deg. Men alle tinga jeg svarte nei på har jeg egentlig lyst til at skal forbli "neisvar" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Vi burde ha en "[RPP]Brukernes verste (moped)barter"-tråd på dette forumet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Vi burde ha en "[RPP]Brukernes verste (moped)barter"-tråd på dette forumet. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Vi burde ha en "[RPP]Brukernes verste (moped)barter"-tråd på dette forumet. mopedbart? Kunne du forklart i litt nærmere detaljer hva det dreier seg om? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Vi burde ha en "[RPP]Brukernes verste (moped)barter"-tråd på dette forumet. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hehey, ekte entusiasme for et av mine ubrukelige forslag. Du og jeg kan bli gode venner om det fortsetter slik. edit: mopedbart? Kunne du forklart i litt nærmere detaljer hva det dreier seg om? Ja, men nei. Google it, my friend. Endret 2. mars 2012 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg