Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, herre. Lagde tyrkeren med 60% sprit, og jeg drikker kaffe mens jeg drikker sprit. ikke _AKKURAT- en bnra kombinajson.

Du er for ung gutt! Vent 3 år...

Hei hei hei!! Du. JG eg er 17 rå. Vent litt, da. dgutten min.

Lenke til kommentar

Hei hei hei!! Du. JG eg er 17 rå. Vent litt, da. dgutten min.

Hvordan føles det å drikke alene på gutterommet til mamma og pappa, poste om det på et internettforum og bevisst bomme på et par knapper for å få den jævla kule "fyllepost"-feelingen før klokken er 1930?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Klarte ikke å ta spørsmålene seriøst :p

Leter heller etter en annen test ^^

Jeg og.. for lang og komplisert

:cry:

Hvordan føles det å drikke alene på gutterommet til mamma og pappa, poste om det på et internettforum og bevisst bomme på et par knapper for å få den jævla kule "fyllepost"-feelingen før klokken er 1930?

Vil du sjekke om det er samme følelsen du får?

Lenke til kommentar

Følelse av selvrealisering tenker jeg...

Lenke til kommentar

Å si at kaffe og sprit ikke passer sammen er å innrømme at man aldri har smakt konjakk, galliano, en haug med andre kaffelikører, baileys/sheridan's osv.

Kaffe er med på å binde alkoholmolykylene sammen, som gjør at effekten av alkoholen forblir i kroppen din mye lenger.

Og forresten, mchanseren, du er jævlig tøff.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...