Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 bnra kombinajson. Vi ser det, Romis. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Åh, herre. Lagde tyrkeren med 60% sprit, og jeg drikker kaffe mens jeg drikker sprit. ikke _AKKURAT- en bnra kombinajson. Hey, akkurat nå er du nesten trønder. Men bare nesten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Foretrekker den litt mer nerdete testen her Begynte på den, men ble litt for far out for meg Du burde fullføre den! Den gir fine svar Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Åh, herre. Lagde tyrkeren med 60% sprit, og jeg drikker kaffe mens jeg drikker sprit. ikke _AKKURAT- en bnra kombinajson. Du er for ung gutt! Vent 3 år... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du burde fullføre den! Den gir fine svar Klarte ikke å ta spørsmålene seriøst Leter heller etter en annen test ^^ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Åh, herre. Lagde tyrkeren med 60% sprit, og jeg drikker kaffe mens jeg drikker sprit. ikke _AKKURAT- en bnra kombinajson. Du er for ung gutt! Vent 3 år... Hei hei hei!! Du. JG eg er 17 rå. Vent litt, da. dgutten min. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Foretrekker den litt mer nerdete testen her Begynte på den, men ble litt for far out for meg Jeg og.. for lang og komplisert Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hei hei hei!! Du. JG eg er 17 rå. Vent litt, da. dgutten min. Hvordan føles det å drikke alene på gutterommet til mamma og pappa, poste om det på et internettforum og bevisst bomme på et par knapper for å få den jævla kule "fyllepost"-feelingen før klokken er 1930? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Klarte ikke å ta spørsmålene seriøst Leter heller etter en annen test ^^ Jeg og.. for lang og komplisert Hvordan føles det å drikke alene på gutterommet til mamma og pappa, poste om det på et internettforum og bevisst bomme på et par knapper for å få den jævla kule "fyllepost"-feelingen før klokken er 1930? Vil du sjekke om det er samme følelsen du får? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvordan føles det å drikke alene på gutterommet til mamma og pappa, poste om det på et internettforum og bevisst bomme på et par knapper for å få den jævla kule "fyllepost"-feelingen før klokken er 1930? Følelse av selvrealisering tenker jeg... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 http://www.puritytest.org Her finner dere testen over alle tester. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Fy faen så mange spørsmål... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Å si at kaffe og sprit ikke passer sammen er å innrømme at man aldri har smakt konjakk, galliano, en haug med andre kaffelikører, baileys/sheridan's osv. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Å si at kaffe og sprit ikke passer sammen er å innrømme at man aldri har smakt konjakk, galliano, en haug med andre kaffelikører, baileys/sheridan's osv. Kaffe er med på å binde alkoholmolykylene sammen, som gjør at effekten av alkoholen forblir i kroppen din mye lenger. Og forresten, mchanseren, du er jævlig tøff. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 500 spørsmål?? Det er en på 1000 og en på 200 der også. Kaffe er med på å binde alkoholmolykylene sammen, som gjør at effekten av alkoholen forblir i kroppen din mye lenger.Slutt å feilinformere. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er en på 1000 og en på 200 der også. Har begynt på 500ern. Have you ever: ...performed oral sex on yourself? (Yes, this is possible for most males, and even for some females.) Wtf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har begynt på 500ern. Jeg holder på med 1000eren selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Have you ever: ...performed oral sex on yourself? (Yes, this is possible for most males, and even for some females.) Wtf Hva, har ikke du hørt om dette før? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Hva, har ikke du hørt om dette før? Har hørt om enkelte gutter som har prøvd, men ikke jenter Men altså, hva er egentlig poenget med denne testen? Endret 2. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg