Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er fredagskvelden deres? Selv ligger jeg i senga og ser på Breaking Bad mens jeg drikker hjemmelaget tyrker og spiser potetgull. :)

Jeg skal holde ut med svigermor og typa hennes. Godt jeg skal inn til byen og drikke meg snydens med Espen Pai i morra.
Lenke til kommentar

Hvordan er fredagskvelden deres? Selv ligger jeg i senga og ser på Breaking Bad mens jeg drikker hjemmelaget tyrker og spiser potetgull. :)

Jeg må begynne å skrive en oppgave som skal leveres. Begynner rundt kl. 9 tenker jeg.

Lenke til kommentar

Du er kreativ, filosofisk anlagt og særlig opptatt av mennesker. Dette kan bety at du er god til å sette deg i andre individers sted og har høy empati. Videre handler det om å alltid huske at alle folk er like mye menneske som deg selv. Å tenke at noen er mindre menneskelige, gjør det nemlig lettere for deg å drepe dem.

velvel...

Lenke til kommentar

Du er kreativ, filosofisk anlagt og særlig opptatt av mennesker. Dette kan bety at du er god til å sette deg i andre individers sted og har høy empati. Videre handler det om å alltid huske at alle folk er like mye menneske som deg selv. Å tenke at noen er mindre menneskelige, gjør det nemlig lettere for deg å drepe dem.

velvel...

Hold opp med å få det samme som meg :mad:

Lenke til kommentar

Var ikke engang klar over at det var fredag. Sitter med alt for mange bøker og tidsskrifter på pulten og surfer hvileløst rundt på nettet etter distraksjoner så jeg slipper å bekymre meg over at jeg enda ikke har begynt å jobbe med eksamen.

Lenke til kommentar

Byggingeniør her... "ferdig" til sommeren :) - deretter master :)

Hva synes du om det?

Hvor studerer du?

Ingen tvil om at ingeniør er rette yrket, men skulle kanskje heller valgt maskin, eller elektroingeniør da dette er mer opptil mine interesser.

Studerer ved UiS som forøvrig har slitt med å skaffe forelesere som er gode nok... De jobber riktignok hardt med det, men sliter... Sikkert pga stor etterspørsel i arbeidsmarkedet..

Lenke til kommentar

Var ikke engang klar over at det var fredag. Sitter med alt for mange bøker og tidsskrifter på pulten og surfer hvileløst rundt på nettet etter distraksjoner så jeg slipper å bekymre meg over at jeg enda ikke har begynt å jobbe med eksamen.

I like you!

Lenke til kommentar

Satt i flere timer på biblioteket på skolen i dag, skulle tro det var lørdag.. ikke mye folk!

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at ingeniør er rette yrket, men skulle kanskje heller valgt maskin, eller elektroingeniør da dette er mer opptil mine interesser.

Studerer ved UiS som forøvrig har slitt med å skaffe forelesere som er gode nok... De jobber riktignok hardt med det, men sliter... Sikkert pga stor etterspørsel i arbeidsmarkedet..

Krever det mye av deg?

Og jeg har heller ikke forstått hva som er forskjellen mellom å gå ingeniørstudie på høgskole og på universitet...

Lenke til kommentar

I like you!

Takk. Du er med i en eksklusiv klubb.

Lenke til kommentar

Krever det mye av deg?

Og jeg har heller ikke forstått hva som er forskjellen mellom å gå ingeniørstudie på høgskole og på universitet...

Om det krever mye? - det vil jeg anta er svært individuelt... Jeg går i forelesninger og tar litt for ofte et skippertak før eksamen... Noen fag er mye mer krevende enn andre. De som vil kommer igjennom...

Forskjellen på høyskole og universitet er ikke stor. Største forskjellene er at det er høyere status å gå på et universitet, så er det større, kanskje flere fag å velge i. Flere folk....

Lenke til kommentar

Jamen... jeg som trodde jeg var spesiell :(

Foretrekker den litt mer nerdete testen her

Lawful Neutral

A lawful neutral character acts as law, tradition, or a personal code directs her. Order and organization are paramount to her. She may believe in personal order and live by a code or standard, or she may believe in order for all and favor a strong, organized government. The common phrase for lawful neutral is "true lawful." Lawful neutral is the best alignment you can be because it means you are reliable and honorable without being a zealot.

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...