Sidious Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Cola på glassflaske. Ahhh...det er de små tinga her i livet... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Står ingenting på nettsida ihvertfall, siste der er Southern Chicken. Er ikke den ny da? Eller er det bare butikken som har tatt den inn sent..? Var den forresten. Kom vel for et halvt år siden, men er ikke veldig ofte jeg finner butikker som har den inne. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Tid for Tores spikkeskole: http://p3.no/radioresepsjonen/se-episode-1-av-tores-spikkeskole/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Kom vel for et halvt år siden, men er ikke veldig ofte jeg finner butikker som har den inne. Det er en hel haug med butikker/kjeder i Bergen som har tilbud på Big One denne uka. Finner stort sett Southern Chicken på Safari/Meny/Rema hvor jeg handler. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Be Angeled, can you see the sunshine? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 tskjortemafia? Jeg er den som alltid går i T-skjorte og dongeri. En sjelden gang bruker jeg skjorte, og da blir det oppstyr. Eller kommentarer som "jøss, har du vokst opp?" Vanlige folk bruker langermede skjorter. Bare geeks som bruker kortermede skjorter. Fint jeg er Geek da. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Såe... Noen her som tilfeldigvis studerer til å bli ingeniør? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ondskapstest ^^ Takk for at du tok vår ondskapstest! Her er vår vurdering av deg: Oi! Om dette ikke var ironi og ljug, vil vi gjerne ta en nærmere prat med deg. Du er svært interessant! :/ Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du er kreativ, filosofisk anlagt og særlig opptatt av mennesker. Dette kan bety at du er god til å sette deg i andre individers sted og har høy empati. Videre handler det om å alltid huske at alle folk er like mye menneske som deg selv. Å tenke at noen er mindre menneskelige, gjør det nemlig lettere for deg å drepe dem. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Takk for at du tok vår ondskapstest! Her er vår vurdering av deg: Oi! Om dette ikke var ironi og ljug, vil vi gjerne ta en nærmere prat med deg. Du er svært interessant! :/ Hahahahaha Du er kreativ, filosofisk anlagt og særlig opptatt av mennesker. Dette kan bety at du er god til å sette deg i andre individers sted og har høy empati. Videre handler det om å alltid huske at alle folk er like mye menneske som deg selv. Å tenke at noen er mindre menneskelige, gjør det nemlig lettere for deg å drepe dem. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ondskapstest ^^ Du utviser høy refleksjon og nyanserte syn på verden. Det er ikke usannsynlig at du er i besittelse av tankekraften som skal til for å unngå å handle ondt. Men glem ikke å tenke utenfor boksen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ondskapstest ^^ Latterlig dårlig test. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvordan er fredagskvelden deres? Selv ligger jeg i senga og ser på Breaking Bad mens jeg drikker hjemmelaget tyrker og spiser potetgull. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ondskapstest ^^ For en elendig test. Det må være noen av de dårligste og mest ledende svaralternativene jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Sitter og vurderer om jeg skal bestille pizza nå eller om fem minutter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du er kreativ, filosofisk anlagt og særlig opptatt av mennesker. Dette kan bety at du er god til å sette deg i andre individers sted og har høy empati. Videre handler det om å alltid huske at alle folk er like mye menneske som deg selv. Å tenke at noen er mindre menneskelige, gjør det nemlig lettere for deg å drepe dem. Fikk det samme selv. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Takk for at du tok vår ondskapstest! Her er vår vurdering av deg: Oi! Om dette ikke var ironi og ljug, vil vi gjerne ta en nærmere prat med deg. Du er svært interessant! :/ Hahahahaha Du er kreativ, filosofisk anlagt og særlig opptatt av mennesker. Dette kan bety at du er god til å sette deg i andre individers sted og har høy empati. Videre handler det om å alltid huske at alle folk er like mye menneske som deg selv. Å tenke at noen er mindre menneskelige, gjør det nemlig lettere for deg å drepe dem. Du fikk det samme? Vi er som skapt for hverandre. Hvordan er fredagskvelden deres? Selv ligger jeg i senga og ser på Breaking Bad mens jeg drikker hjemmelaget tyrker og spiser potetgull. Jeg leker, og skal gjøre noe gøy nå så jeg er borte en halvtime-time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg