Bytex Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) "Norges mest leste blogger" ellernoe. Hun er pen og har pupper. That's all I care about. http://idawulff.no/ Er ikke Fotballfrue mest lest? Hu er det i hvertfall 1000 tråder om på Kvinngeguiden Mulig det nå. Ida var den første som tjente masse penger på bloggen sin for noen år siden via annonser. Hun tråkka opp løypa for alle de andre som er nå. Endret 2. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 "Norges mest leste blogger" ellernoe. Hun er pen og har pupper. That's all I care about. http://idawulff.no/ Hvor gammmel er hun? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 "Norges mest leste blogger" ellernoe. Hun er pen og har pupper. That's all I care about. Da er det store spørsmålet; hvis du er så glad i pupper og pene jenter, hvorfor lever du i sølibat? Det er selvpålagt. Og jeg tenker sånn at når jeg ikke vet hva jeg går glipp av, er det ingen problem heller. Ang. samboerforhold og "dele livet med noen" etc. Ikke min greie. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Oooo, ny Big One, må teste... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Mulig det nå. Ida var den første som tjente masse penger på bloggen sin for noen år siden via annonser. Hun tråkka opp løypa for alle de andre som er nå. Ha, jeg skal lett bli den neste toppbloggern ass. *Går for å ta litt restylane, spise sushi og bake cupcakes" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Tja, du må jo gjøre noe for å få folk til å lese også, sånn at du tjener penger på alle annonsene. Plutselig sitter du med lønnsslipp på 50000 i mnd. Ida wulff var den første som tok blogginga ut kommersiellt. Alle kan ikke være den første såklart. Jeg vedder på at å poste bilder av "THE COMPLETE SEX IN THE CITY" bluray boks og masse hjerter vil trekke haugevis av kvinneguiden-lesere. Endret 2. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg vedder på at å poste bilder av "THE COMPLETE SEX IN THE CITY" bluray boks og masse hjerter vil trekke haugevis av kvinneguiden-lesere. Men jeg liker jo ikke den serien Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Men du må tenke på demografien du skal fri til. Poster du bare ting om "kule" serier får du en haug med nerder som kritiserer alt du gjør. Your choice. Etter hvert får du masse lesere og kan si til diverse sminkefirmaer og slikt at "hvis jeg bruker annonse fra dere, betaler dere meg for hvert klikk. Jeg er midt i kundegruppa dere vil selge til, så det er kjempereklame for dere, og da bør det ikke være gratis" Vips, så har du leilighet på Frogner og kan dra på Egypt-ferier 3 ganger i året. Endret 2. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Oooo, ny Big One, må teste... Ny? What? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Vips, så har du leilighet på Frogner og kan dra på Egypt-ferier 3 ganger i året. Kanskje jeg skal bare skal si meg fornøyd, jeg vil ikke bo på Frogner og drar allerede til Egypt årlig ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Vips, så har du leilighet på Frogner og kan dra på Egypt-ferier 3 ganger i året. Kanskje jeg skal bare skal si meg fornøyd, jeg vil ikke bo på Frogner og drar allerede til Egypt årlig ^^ Du er ikke en skikkelig blogger hvis du ikke bor på Frogner og har sånn gips-krimskrams i taket du kan henge lysekrona i. Og det skal helst være hvertfall 3 meter takhøyde. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Og det skal helst være hvertfall 3 meter takhøyde. Ja det bør det faktisk være. God takhøyde er fantastisk. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ny Big One? Hvilken type? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Står ingenting på nettsida ihvertfall, siste der er Southern Chicken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Og selvsagt må du poste bilder som dette innimellom så gutta kan komme og kommentere "fy søren du har flotte pupper" Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Står ingenting på nettsida ihvertfall, siste der er Southern Chicken. Er ikke den ny da? Eller er det bare butikken som har tatt den inn sent..? Var den forresten. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 så gutta kan komme og kommentere "fy søren du har flotte pupper" Men jeg har ikke så store pupper heller Jeg er dømt, får bare gi opp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hennes er faktisk naturlige også. Lucky lady.Men nå forsvinner jeg noen timer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Men jeg har ikke så store pupper heller Jeg er dømt, får bare gi opp Prove it! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg