Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Jaa, det er kjempegodt å ha i, med smelta smør over. Sånn småmakaroni. Endret 2. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Første dag på jobben jeg bruker langermet skjorte. Samtlige kolleger i sjokk. Blir en stund til neste gang, gitt... Vanlige folk bruker langermede skjorter. Bare geeks som bruker kortermede skjorter. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jaa, det er kjempegodt å ha i, med smelta smør over. Sånn småmakaroni. Makaroni med smør i pitabrød? Eg er skeptisk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Makaroni med smør i pitabrød? Eg er skeptisk. Smelta smør. Smørsaus. Ikke bare en klætt med smør. Men makaronien skal bare være toppingen, hovedfyllet er jo kjøttet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hva med grønnsaker da? Eller var det inneforstått? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Inneforstått, man har jo oppi det man vil ^^ Jeg synes det er best med rødløk og purre oppi, så har jeg resten av grønnsakene ved siden av. Namnam Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 STARSTRUKKK til de grader: Møtte speedfreaken som Leo Ajkic har intervjuet på NRK-nett tvs "Leo og de utstøtte". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Speedfrekean som har er rusa 24/7 og liker å dra på bowling av og til, samt spise sushi? Virker som en trivelig kar. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg blir starstruck hver gang jeg ser Stephen bBandt Hansen jeg, som av en eller annen merkelig grunn er ganske ofte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg ble starstruck når jeg så Ida Wulff på Oslo S. Gikk bare rundt i ring for å se om jeg traff på henne flere ganger. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg er stolt av at meg måtte google Ida Wulff for å vite hvem det var. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Jeg er stolt av at meg måtte google Ida Wulff for å vite hvem det var. Enlighten me. Det høres veldig kjent ut, vet jeg har lest navnet før Endret 2. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) "Norges mest leste blogger" ellernoe. Hun er pen og har pupper. That's all I care about. http://idawulff.no/ Endret 2. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 "Norges mest leste blogger" ellernoe. Hun er pen og har pupper. That's all I care about. http://idawulff.no/ Er ikke Fotballfrue mest lest? Hu er det i hvertfall 1000 tråder om på Kvinngeguiden Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvem er disse personene dere snakker om? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 "Norges mest leste blogger" ellernoe. Hun er pen og har pupper. That's all I care about. Da er det store spørsmålet; hvis du er så glad i pupper og pene jenter, hvorfor lever du i sølibat? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvem er disse personene dere snakker om? Han jeg nevnte er jo faktisk en talentfull, kul fyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg