Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at når jeg våkner senere i dag, så er dere ferdige og har begynt å synge om ølflasker på murvegger.

Jeg må si jeg savner itt engasjement. Både mtp. fiskebollene som lever i havet, og bildene av Snurreleif. Vil du ikke se han/Hedvig/begge to innsmurt i sjokoaldesaus og is? Tenk spesielt på den hårete kroppen til Snurreleif (dette vet jeg alt om) innsmurt i saus.

Jo, klart jeg vil se igjen kroppen til Snurreleif. Både med og uten sjokoladesaus og is.

Dette går også for å se den antatte mindre hårete kroppen til Hedvig for første gang, dekt i det samme, men der og da føltes det rett å legge seg til å sove, for så å fortsette med det i 5 timer.

Lenke til kommentar

Nei, jeg orker ikke gjøre slikt først. Må finne inspirasjon ved å game noen timer. :p

Egentlig hadde jeg ikke planlagt å stå opp før 11:30, så skulle jeg gå ut en tur 13:30, vaske kjelleren 14:00 og så dra på butikken 14:40, men siden jeg våkna så dømrade tidlig, går hele timeplanen min i vasken. -_-

Lenke til kommentar

Nei, jeg sitter nå i grunn i stolen foran et par 17". :p

Vurderer å gå opp og lage frokost. Ostesmørbrød, omnomnom. Skulle helst laget toast, men orker ikke å vaske vaffeljernet, så da kan det være det samme.

Har du ikke større skjermer enn 17''?

Mitt setup:

386480_10150394449012163_518167162_8871484_442527679_n.jpg

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke det. Og skjermene mine er også hhv. ca 10 og 12 år gamle.

Har ikke lagt noe særlig penger i skjerm, arvet begge etter foreldrene mine da de investerte i hhv. 24" og 27".

Men når jeg skal se film eller TV-serier så bruker jeg 37". Det tar ikke så lang tid, bare gå inn på nVidias kontrollpanel og huke av for den i stedet for en av 17".

I en periode på 3 år, brukte jeg kun 37". Det var rimelig digg, men jeg har ikke plass til den på skrivebordet mitt, så da ble det de gamle 17" i stedet.

e:

Gaming og surfing:

VDama.jpg

Film:

EBmrg.jpg

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...