Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Alone, AT LAST! *me kysser bytex* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Regner med at når jeg våkner senere i dag, så er dere ferdige og har begynt å synge om ølflasker på murvegger. Jeg må si jeg savner itt engasjement. Både mtp. fiskebollene som lever i havet, og bildene av Snurreleif. Vil du ikke se han/Hedvig/begge to innsmurt i sjokoaldesaus og is? Tenk spesielt på den hårete kroppen til Snurreleif (dette vet jeg alt om) innsmurt i saus. Jo, klart jeg vil se igjen kroppen til Snurreleif. Både med og uten sjokoladesaus og is. Dette går også for å se den antatte mindre hårete kroppen til Hedvig for første gang, dekt i det samme, men der og da føltes det rett å legge seg til å sove, for så å fortsette med det i 5 timer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Dødshard kuk. Har savnet deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Våkna av meg selv ti på halv syv og gadd ikke prøve å sove igjen. Ser for meg at jeg kan få unna massevis av gaming i løpet av dagen, siden alt jeg har planlagt ellers, er å vaske kjelleren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hva med å vaske kjelleren først, og deretter game massevis? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Nei, jeg orker ikke gjøre slikt først. Må finne inspirasjon ved å game noen timer. Egentlig hadde jeg ikke planlagt å stå opp før 11:30, så skulle jeg gå ut en tur 13:30, vaske kjelleren 14:00 og så dra på butikken 14:40, men siden jeg våkna så dømrade tidlig, går hele timeplanen min i vasken. -_- Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 God morgen Her sitter jeg på skolen og dere ligger hjemme sengene deres -.- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Nei, jeg sitter nå i grunn i stolen foran et par 17". Vurderer å gå opp og lage frokost. Ostesmørbrød, omnomnom. Skulle helst laget toast, men orker ikke å vaske vaffeljernet, så da kan det være det samme. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Nei, jeg sitter nå i grunn i stolen foran et par 17". Vurderer å gå opp og lage frokost. Ostesmørbrød, omnomnom. Skulle helst laget toast, men orker ikke å vaske vaffeljernet, så da kan det være det samme. Har du ikke større skjermer enn 17''? Mitt setup: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 kan ikke skryte på meg det samma ved stasjonære. en 24 tommer og dett var dett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Nei, jeg har ikke det. Og skjermene mine er også hhv. ca 10 og 12 år gamle. Har ikke lagt noe særlig penger i skjerm, arvet begge etter foreldrene mine da de investerte i hhv. 24" og 27". Men når jeg skal se film eller TV-serier så bruker jeg 37". Det tar ikke så lang tid, bare gå inn på nVidias kontrollpanel og huke av for den i stedet for en av 17". I en periode på 3 år, brukte jeg kun 37". Det var rimelig digg, men jeg har ikke plass til den på skrivebordet mitt, så da ble det de gamle 17" i stedet. e: Gaming og surfing: Film: Endret 2. mars 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg