Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi kan da også multitaske :cry: (Nei, seriøst, vi kan ikke det =D)
n00b. Jeg kan clutche, gire, svinge, spise frokost og snakke i mobil uten handsfree samtidig. Jeg kunne også "sove" og kjøre bil samtidig før, og våkne halvveis til skolen. oO

 

Jeg er så forelsket. Nei, jeg tror jeg elsker. Og etter så kort tid, jeg trodde ikke det var mulig. :love:
Do tell. ^^
Lenke til kommentar
Jeg er så forelsket. Nei, jeg tror jeg elsker. Og etter så kort tid, jeg trodde ikke det var mulig. :love:

 

Du har jo kjent meg en stund nå da... :hmm:

 

Jeg fikk ikke lov av pappa å kjøpe KTM 525, altfor stort til meg sa han, så e måtte kjøpe meg 125cc vis e skulle ha noe, "så det var lettere for politiet å ta meg"

 

Med en 125 så kjører man jo i skogen, en KTM 525 så kjører man på veien, lettere for politiet å fange meg på en KTM 525... Eller egentlig ikke men... E skal ha crosser fordeom!

Lenke til kommentar
Problemet er at ikke har tolmodighet til og lese :( og når jeg først leser, så leser jeg så fort at jeg ikke får med meg hva som står der :(

Det er ganske imponerende egentlig. oO

Å lese så fort at man ikke får det med seg når man ikke leser. Eller.no.

Du har ikke vurdert lydbøker?

Lenke til kommentar
Det er ganske imponerende egentlig. oO

Å lese så fort at man ikke får det med seg når man ikke leser. Eller.no.

Du har ikke vurdert lydbøker?

Joda... begynte på ringenes herre på engelsk... men så gikk jeg tom for strøm, og fant aldri tilbake til der jeg var :(

 

Nå er du voksen og smart, så nå må du lese. ^^ Eller, hmm, voksen er du nå ikke. :p
Smart? hvor er hun det?
Lenke til kommentar
Joda... begynte på ringenes herre på engelsk... men så gikk jeg tom for strøm, og fant aldri tilbake til der jeg var :(

 

Nå er du voksen og smart, så nå må du lese. ^^ Eller, hmm, voksen er du nå ikke. :p
Smart? hvor er hun det?

Jeg tror hun takler en lydbok i hvert fall. :p

Dessuten er jeg ikke uhøflig, jeg erter bare for en ting om gangen. :wee:

Lenke til kommentar
Nei, faen heller. Forhåpentligvis skal jeg aldri mer gå etter de "populære" forumguttene. ><
Nå mente jeg ikke at det måtte være forumkjærlighet, men at du skulle spre glede&lykke her. Til gjengjeld gav du meg et godt musikktips da, jeg skaffer meg albumet deres nuh.

 

Med tanke på hvordan det gikk sist, er vel ikke det så rart..

 

kapitlene var jo på godt og vell en time omgangen da... orket ikke begynne og lete :(
Winamp lar deg søke litt raskere enn cd-spilleren da.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...