Snurreleif Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvem andre synes det er en god idè at Snurreleif kler av seg, kaster seg i kuleis-disken og smører seg inn i saus og poster det her? Skjøge! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Gå og gjør det i en iskrembutikk da vel Det er ikke så mange iskrembutikker i nærheten. Særlig ikke noen som er åpne nå. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Stemmer for at Hedvig gjør det. Jeg visste jeg kunne regne med dere. Jeg har deverre ikke noe iskremdisk å rulle meg i Hedvig, ellers hadde jeg selvfølgelig gjort det for lenge siden. Jeg har heller ikke en. Det høres dog veldig artig ut. Ingen har en iskremdisk hjemme. Dra på den lokale iskremsjappa. Kanskje lokalavisen er på pletten og sparer deg for arbeidet med å ta selve bildet. 2 fluer i en smekk. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Gå og gjør det i en iskrembutikk da vel Det er ikke så mange iskrembutikker i nærheten. Særlig ikke noen som er åpne nå. Bryt deg inn. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ingen har en iskremdisk hjemme. Dra på den lokale iskremsjappa. Kanskje lokalavisen er på pletten og sparer deg for arbeidet med å ta selve bildet. 2 fluer i en smekk. Da blir jeg kjendis, og da blir mamma stolt wohoo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Skjøge! Du, min gode mann, har seksuelt samkvem med Deres mor. Og Deres far er ikke videre kjent for sin edruelighet. Det er ikke så mange iskrembutikker i nærheten. Særlig ikke noen som er åpne nå. Jeg kan hjelpe deg å finne en. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg kan hjelpe deg å finne en. Så kan vi gjøre det sammen Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Havet er fiskebollens hjem. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ingen har en iskremdisk hjemme. Dra på den lokale iskremsjappa. Kanskje lokalavisen er på pletten og sparer deg for arbeidet med å ta selve bildet. 2 fluer i en smekk. Da blir jeg kjendis, og da blir mamma stolt wohoo Rikskjendis kanskje. Selvfølgelig vil mamsen bli stolt da, ikke alle mødre å fedre som opplever å få barnet sitt i lokalavisen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du, min gode mann, har seksuelt samkvem med Deres mor. Og Deres far er ikke videre kjent for sin edruelighet. Like a sir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Så kan vi gjøre det sammen Nei, men jeg kan godt ta bilde av deg Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Rikskjendis kanskje. Selvfølgelig vil mamsen bli stolt da, ikke alle mødre å fedre som opplever å få barnet sitt i lokalavisen. Neida, skal bli ordentlig kjendis. Må gjøre det litt ekstravagant på en måte.. hmmmm Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du, min gode mann, har seksuelt samkvem med Deres mor. Og Deres far er ikke videre kjent for sin edruelighet. Og du min edle boylady, er en taterfjert unna grisejuling! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Havet er fiskebollens hjem. Dette er det tredje verset, nå er det bare 97 igjen. Nei, men jeg kan godt ta bilde av deg JO, du skal!!! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Fiskeboller bor i havet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Du, min gode mann, har seksuelt samkvem med Deres mor. Og Deres far er ikke videre kjent for sin edruelighet. Og du min edle boylady, er en taterfjert unna grisejuling! Bring it on! Fiskebollene lever i havet, btw. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Havet er fiskebollens hjem. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Dette er det fjerde verset, nå er det bare 96 igjen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg fikk veldig lyst på is nå forresten. Havet er fiskebollens hjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 JO, du skal!!! Ellers...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg