Datasmurf Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 John Lennon ble skutt. Skrillex ble ikke skutt. Sier seg selv hvem som er kulest. Yeah. Paul McCartney. Lennon kan gå og ta en bolle sammen med Waters. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Skrillex er toppen, eller skal vi si bunnen av et lass med drit, møkk og faenskap oppå der igjen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Er ikke du norsklærer? "Sjy"? :| Oooops. Sky. Jaja, nå skal jeg faktisk gå. Adios Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Orkanger er faktisk et stykke unna Trondheim Hvorfor i alle dager bor han der? Fordi han ikke fikk jobb i Bergens Tidende da han søkte der, ikke jobb i barnehagene han søkte i i Stavanger og til slutt måtte innse at han måtte bli NAV-slave på Orkanger til han fikk noe arbeidserfaring så han kom seg bort igjen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Da er jeg tilbake, hva diskuteres? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Er ikke du norsklærer? "Sjy"? :| Oooops. Sky. Jaja, nå skal jeg faktisk gå. Adios Au revoir. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Skrillex er toppen, eller skal vi si bunnen av et lass med drit, møkk og faenskap oppå der igjen. Har du kilder på dette? Du kan ikke bare slenge ut sånne påstander uten kilder! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Såvidt jeg kan se er det bare McHansern som har fremlagt kilder. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Nei, kan se jeg ikke fremstår troverdig nok når det gjelder Skrillex. Er ikke på maskinen med PS så kan ikke produsere et bildebevis. Dog har jeg en veldig kul ArmA 3-avatar dere kan beundre. Endret 1. mars 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Liker "krigen" mellom Skrillex og Deadmau5. Spesielt mobilnummerpranken til mau5 :-----D Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Da er jeg tilbake, hva diskuteres? Var calzonen god? Spiste en god del Calzone før, siden jeg var så ofte på ferie til Tyrkia når jeg var mindre, utrolig deilig. Men jeg orket aldri hele pizzaen, tror ikke jeg hadde gjort det enda. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Da er jeg tilbake, hva diskuteres? Var calzonen god? Spiste en god del Calzone før, siden jeg var så ofte på ferie til Tyrkia når jeg var mindre, utrolig deilig. Men jeg orket aldri hele pizzaen, tror ikke jeg hadde gjort det enda. Ja, den var god Spesielt mobilnummerpranken til mau5 :-----D Haha, ja det var epic! Endret 1. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Calzone på Bit på Oslo S er hvertfall godt. Siden de lages fra bunnen av og stekes der. Ser de søte damene stå og smøre på deig og alt. Kjøpte ost+skinke calzone på Deli de Luca en gang, det skjer aldri igjen. Den hadde vært bunnfrossen, så all "sausen" inni ble en suppe som samlet seg på ene sida og rant ut bak, over jakka mi. Og det holdt såklart 200 grader også, og så ut som kattespy. Endret 1. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Calzone på Bit på Oslo S er hvertfall godt. Siden de lages fra bunnen av og stekes der. Ser de søte damene stå og smøre på deig og alt. Har bare spist vanlig pizza ute. Alle calzonene jeg har spist har alltid vært hjemmelaget. Må prøve snart! Endret 1. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det var ikke meninga at det skulle begynne å hagle og blåse opp til storm mens jeg var ute og gikk da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Jepp, bare styr unna oliven-calzone, det var pyton. Den er fullstappet av svarte og grønne oliven og en eller anna grønn guffe imellom (pesto sikkert). jeg PRØVDE å like det, men måtte bare kaste den. Endret 1. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 5 måneder med kjæresten i dag. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jepp, bare styr unna oliven-calzone, det var pyton. Den er fullstappet av svarte og grønne oliven. jeg PRØVDE å like det, men måtte bare kaste den. Hvilken er best da? Din mening? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ingen andre som så meteoritten? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Ost og skinke har klart mest innhold. Men kan være noe ujevnt fordelt, siden de legger alt på midten før det stekes, så det blir gjerne store klumper med smelta ost her og der. Det er ikke grøt inni, bare raspet ost og skinkebiter. Pepperoni er også veldig god, store pølseskiver og passe med ost. Også er det en med sånn italiensk pudding-ost som jeg ikke husker navnet på. Endret 1. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg