Romis Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Sitter å nyter hjemmelaget calzone Al Calzone. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Okei, igjen så ser jeg etter kreative måter for å få livet til en kjærring til å bli et helvete. Helst uten at hun vet det er meg, eller at det er totalt lovlig, så kan jeg nok gå face2face mot ei gretten kjærring så lenge det er bra nok. Endret 1. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) *fjernet* Endret 1. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Okei, igjen så ser jeg etter kreative måter for å få livet til en kjærring til å bli et helvete. Helst uten at hun vet det er meg, eller at det er totalt lovlig, så kan jeg nok gå face2face mot ei gretten kjærring så lenge det er bra nok. Whyy? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Okei, igjen så ser jeg etter kreative måter for å få livet til en kjærring til å bli et helvete. Helst uten at hun vet det er meg, eller at det er totalt lovlig, så kan jeg nok gå face2face mot ei gretten kjærring så lenge det er bra nok. Whyy? Fordi hun bor over oss og lager kvalm over ingenting. Nå har hun gått til advokat fordi hun ikke fikk mehold fra styret i boligbyggerlaget. (helt latterlig klage fra hennes side) Og min mor blir jo batshit crazy, men konfronterer henne ikke. Så da blir jeg batshit crazy fordi det ikke blir fred å få, så noe fun må jeg jo finne på, kanskje hun over oss blir opptatt av andre ting. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Sånne greier ender alltid med "Stengt tråd for opprydding", don't go there. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hvorfor det? Sier jo egentlig at det ikke skal være ulovlig, så da har de jo ingen grunn til å stenge tråden. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Gjem gamle, råtne fisk rundt i gangen. Det går dog utover deg og. Det gjorde ei som bodde over meg og mamma før. Ikke for å være jævlig, men fordi hu var skrudd i huet. Endret 1. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hehe, tror jeg dropper den. Er nok værre for resten av naboene enn henne. Er litt usikker på hvor ofte hun egentlig går ut av døra. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Er så irriterende med sånne folk. Hu gærningen over oss hadde blant annet tvangstanker som førte til at hu måtte ommøblere rundt midnatt hver eneste natt!!! Fisk i gangen, og høy jamring (fra dama sjøl) om morran. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hun her har bare innvendinger på alt. Hun prøvde å stoppe en reperasjon på taket når de var 50% ferdig fordi hun mente at lederen i boligbyggerlaget var inhabil i saken siden han jobber for samme firma som tilfeldigvis gjør jobben. Om noen vil at det skal bli bra da så er det vel ihvertfall han Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Komle. Potetball. Raspeball. Fuck off, det er ikke engang en norsk rett. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Komle. Potetball. Raspeball. Fuck off, det er ikke engang en norsk rett. Nå henger du mange sider tilbake Slimda!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg sitter på en Mobil. Skylder på det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Woo! TV2 Sumo har lagt ut de fire første episodene av "Gutta på tur"! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det gamle eller noe nytt? Den siste episoden med Gutta på tur var vel med kongen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Vet vel ikke jeg? Må jo spørre... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Vet vel ikke jeg? Må jo spørre... Jeg var bare litt usikker selv... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det gamle eller noe nytt? Det gamle, så klart. Ikke for det, hadde jubla over noe nytt også, men dette passer meg utmerket, siden DVD-en min med høydepunkter er borte. : < Aberet er at det ser ut som om de fjerna episoden med Kongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg