Anvlaibar Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Jeg er fra Stavanger og har hatt flere krangler med heimkunnskapslærere pga. "komla". De mente fast bestemt at jeg skulle kalle det "potittballj" eller "raspballj", men ikke faen. "Komla" eller ingenting! Stå på krava! Hardt liv å vokse opp like utenfor Trondhjem. :/ Det heter kompe. Ferdig snakka. e: Er Stavanger like utenfor Trondheim? Endret 1. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg nøs nettopp ni ganger etter hverandre. Bare sånn hvis dere vil vite det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Var det bedre enn å legge en perfekt kabel? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg er fra Stavanger og har hatt flere krangler med heimkunnskapslærere pga. "komla". De mente fast bestemt at jeg skulle kalle det "potittballj" eller "raspballj", men ikke faen. "Komla" eller ingenting! Stå på krava! Hardt liv å vokse opp like utenfor Trondhjem. :/ Det heter kompe. Ferdig snakka. e: Er Stavanger like utenfor Trondheim? Nei, les hva jeg skriver. Jeg kommer fra Stavanger, men er oppvokst like utenfor Trondhjem. Jeg nøs nettopp ni ganger etter hverandre. Bare sånn hvis dere vil vite det. Ni 1/10 orgasmer på rad? Ikke verst. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Er det regler i Norge for hvor kraftig en laser kan være? Damn, Hedvig... 9 stk... Du er spesiell på alle måter Endret 1. mars 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det er det sannsynligvis, sånn at man ikke skal få kjøpt slike som kidsa driver og blender piloter med. Ikke det at lovverket fungerer helt, oddsen er rimelig stor for at man fortsatt får kjøpt det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Damn, Hedvig... 9 stk... Du er spesiell på alle måter :!: :!: Nei, nå er på tide å komme seg i butikken. Hvorfor er jeg aldri smart nok til å kjøpe middag for flere dager? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Komla e nasjonalrett i Litauen. Utrolig ka Wikipedia kan lera oss! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Å nyse mange ganger på rad er det nærmeste menn kommer en kvinneorgasme. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Å nyse mange ganger på rad er det nærmeste menn kommer en kvinneorgasme. Hva er det nærmeste jeg kan komme en manneorgasme da? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Å nyse mange ganger på rad er det nærmeste menn kommer en kvinneorgasme. Hva er det nærmeste jeg kan komme en manneorgasme da? Ved å ta satsen i fjeset. Endret 1. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det er det sannsynligvis, sånn at man ikke skal få kjøpt slike som kidsa driver og blender piloter med. Ikke det at lovverket fungerer helt, oddsen er rimelig stor for at man fortsatt får kjøpt det. Lyst på denne: http://www.wickedlasers.com/lasers/Spyder_III_Pro_Arctic_Series-96-37.html Lightsaber liksom... Ekte lightsaber, bare at den ikke kutter gjennom står da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg nøs nettopp ni ganger etter hverandre. Bare sånn hvis dere vil vite det. Da får du ni besøkende snart. Skal du ha fest? Eller orgie? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Er det regler i Norge for hvor kraftig en laser kan være? Damn, Hedvig... 9 stk... Du er spesiell på alle måter 5mW. Har en 200mW grønn fra før reglene kom <3 Skal hente en pc i dag! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Stakk innom butikk for å kikke, kom ut igjen med CE/director's cut av Watchmen, samleboks av de fire originale batman-filmene, Let Them Eat Cake, Addam's Family og Addam's Family Values. Nå drar jeg hjem før jeg bruker mer penger. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Da får du ni besøkende snart. Skal du ha fest? Eller orgie? Kult. Ikke noe planlagt, men jeg skal i hvertfall være beredt med nachos til alle som skulle banke på. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Middagen i dag: Min middag i dag: Nei, slanker meg ikke men gadd ikke dra innom butikken å kjøpe noe før jeg dro på jobb Lenge leve latskapen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg