Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slemme jævler.

Det er ikke et sånt type bilde :p Faktisk framsidebildet mitt på Facebook, så ikke no dirty i det hele tatt ;) Slimda har en livlig fantasti ^^

Gi meg, jeg vil ha deg. Og siden jeg ikke kan få deg, så kan du i det minste gi meg bilder.

Slimda er så slimete.

-1

Lenke til kommentar

Jeg har gitt hun bilder av tissen min, hun kan gi meg bilder av puppene sine. SYnes jeg, da.

Jammen masseproduserte bilder er ikke like spennende som unike bilder. Derfor må du nok gå mye lengre enn det der for å få bilder av Hedvig.

Det er ikke et sånt type bilde :p Faktisk framsidebildet mitt på Facebook, så ikke no dirty i det hele tatt ;) Slimda har en livlig fantasti ^^

Selvsagt. Og fantasien min er i min hule hånd. Err, ja...

Slimda er så slimete.

Ta på meg, jeg er klissete...

Når skal tråden bytte navn til "Slimda, Datasmurf og Hedvig-kaféen"? :)

Når du peller deg bort herifra.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Stalket deg.

Jeg tror du egentlig er en ekstremt dårlig stalker.

Jeg stalker alle på forumet jeg.

Jeg er bare så god, at du ikke merker at jeg stalker deg.

Jeg prøver virkelig å finne viljestyrke til å shine opp leiligheten før mora til dama kommer om noen timer. Men det er vanskelig. Veldig vanskelig. Det er mye behagelig i sofaen med laptopen på fanget.

Du får skaffe deg en BJ, da er motivasjonen på topp-

Slimda er så slimete.

-1

Hei Bundy. Går det bra? Hold kjeft!

Det går fint, faen ta deg :love:

Lenke til kommentar

Jeg prøver virkelig å finne viljestyrke til å shine opp leiligheten før mora til dama kommer om noen timer. Men det er vanskelig. Veldig vanskelig. Det er mye behagelig i sofaen med laptopen på fanget.

Jeg har hørt at svigermødre bare begynner med å vaske og rydde til deg uansett, så du bør spare deg bryet.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at svigermødre bare begynner med å vaske og rydde til deg uansett, så du bør spare deg bryet.

Jeg har hørt det samme. Forrige gang ble jeg nødt til å gi henne gedigen bjørneklem for hu parret alle de løse sokkene jeg bare hadde i en kurv.

Men dama synes av en eller annen merkelig årsak at det bør være tilnærmet strøkent når hu kommer.

Lenke til kommentar

Har heldigvis alltid rullegardina mi nede, det er alltid noen som skal stå rett utafor vinduet mitt og røyke/snakke i telefonen/måke snø/klippe gress/whatever. Hater å ha vinduet mitt på bakkenivå -.-

Jeg har hørt det samme. Forrige gang ble jeg nødt til å gi henne gedigen bjørneklem for hu parret alle de løse sokkene jeg bare hadde i en kurv.

Men dama synes av en eller annen merkelig årsak at det bør være tilnærmet strøkent når hu kommer.

Jeg tror min hypotetiske fremtidige kar skal prise seg lykkelig for at mamma er den jeg kjenner med minst støv på hjernen. Trenger aldri å rydde noe særlig før mamma kommer :love:

Lenke til kommentar

Har heldigvis alltid rullegardina mi nede, det er alltid noen som skal stå rett utafor vinduet mitt og røyke/snakke i telefonen/måke snø/klippe gress/whatever. Hater å ha vinduet mitt på bakkenivå -.-

Takk for informasjonen :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...