Bytex Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Var det ikke Seinfeld-gjengen som startet det "nofap month" greiene? Mener å huske at de gikk rundt og ropte "I AM KING OF MY CASTLE" hver gang det var snakk om å ikke klare det. Elaine tapte når hun hadde møtt George Clooney på en restaurant, og Seinfeld selv fikk ikke sove. Endret 1. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Meg? Viljestyrke? Du har mer enn du tror. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tåpelig opplegg. Skjønner ikke at noen vil utsette seg selv for noe sånt Nei, nå blir det tacotacotaco Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jammen det er du i tankene våre hele tiden. Used to it. Whut. Nå føler jeg meg skitten Var det ikke Seinfeld-gjengen som startet det "nofap month" greiene? Mener å huske at de gikk rundt og ropte "I AM KING OF MY CASTLE" hver gang det var snakk om å ikke klare det. Elaine tapte når hun hadde møtt George Clooney på en restaurant. Jupp. Artig episode. Nei, nå blir det tacotacotaco God idé. Tror jeg skal gå for nachos i dag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Meg? Viljestyrke? :!: Jeg er naken. Slemme kvinnfolk. Tits or gtfo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 De startet ikke med "no fap month". De hadde "last one to fap gets the money". Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tits or gtfo. Det har faktisk aldri vært mer fristende. Men så slem skal jeg jo ikke være. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tits or gtfo. Det har faktisk aldri vært mer fristende. Men så slem skal jeg jo ikke være. Jeg deler ikke bilder.. HINT HINT Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Whut. Nå føler jeg meg skitten Ja, du er det også, i tankene våre. Opptil flere ganger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Whut. Nå føler jeg meg skitten Ja, du er det også, i tankene våre. Opptil flere ganger. Mhm, drømte om hedvig i natt. Naken lærer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det har faktisk aldri vært mer fristende. Men så slem skal jeg jo ikke være. Hva om jeg sier jeg allerede har bilde av de? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hva om jeg sier jeg allerede har bilde av de? Da blir jeg litt nysgjerrig? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Åja haha Der ser man jo ingenting ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Et hint: Nirvana. Åja haha Der ser man jo ingenting ^^ WAT Gimme pics Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Åja haha Der ser man jo ingenting ^^ Derfor man har en fantasi. WAT Gimme pics Nå kan du lure nå! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg poster ikke bilder av andre personer, Bundy. Du får nesten overtale Hedvig til å gjøre det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg poster ikke bilder av andre personer, Bundy. Du får nesten overtale Hedvig til å gjøre det. Jeg har gitt hun bilder av tissen min, hun kan gi meg bilder av puppene sine. SYnes jeg, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg