Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tror jeg sprekker snart. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Alle er nysgjerrige å se bilder av deg, det vet jo du. Selv de som har sett deg. Ja!! Jeg er forsåvidt nysgjerrig på å se bilder av alle her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Alle er nysgjerrige å se bilder av deg, det vet jo du. Selv de som har sett deg. Ja!! Jeg er forsåvidt nysgjerrig på å se bilder av alle her. Enkelte har på profilen sin. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg er forsåvidt nysgjerrig på å se bilder av alle her. Du har jo meg på facern. Er jo bare å se så mye du ønsker. Kan også bidra med camkveld via skype om ønskelig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Du har jo meg på facern. Er jo bare å se så mye du ønsker. Kan også bidra med camkveld via skype om ønskelig. Jaa, men du er ikke alle ^^ Og Skype er jeg aldri inne på lenger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Du har jo meg på facern. Er jo bare å se så mye du ønsker. Kan også bidra med camkveld via skype om ønskelig. Hysj, ikke gjør meg kåt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hysj, ikke gjør meg kåt. Penis, vagina, pupper, ejakulasjon.Setter jeg nok bilder i hodet ditt til å få deg til å droppe ut av NoFap-mars? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hysj, ikke gjør meg kåt. Er det sånn at dere ikke kan kose med dere selv hele måneden? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Er det sånn at dere ikke kan kose med dere selv hele måneden? Ingen kan kose med oss en hel måned Endret 1. mars 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Så sinnsykt kjedelig. Hvorfor bli med på noe sånt? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 2/3 av norge klarer ikke å uttale R ordentlig (spesielt folk fra østlandet er helt jævelige) ) Helt enig! Øyh! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Så sinnsykt kjedelig. Hvorfor bli med på noe sånt? Utfordrende, og awesome når 1.April endelig "kommer" (pun intended) Endret 1. mars 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hvorfor bli med på noe sånt? Det er vel gjerne for å bevise for seg selv at man kan styre seg om man vil. Teste sin viljestyrke. Man kan jo spørre hvorfor folk vil hoppe ut fra et fullt fungerende fly frivillig, men det er jo mange som gjør det også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Og Skype er jeg aldri inne på lenger. Skuffendes. Skype er kjempegøy! Så sinnsykt kjedelig. Hvorfor bli med på noe sånt? Selvkontroll. Bli med, bli med! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Penis, vagina, pupper, ejakulasjon. Setter jeg nok bilder i hodet ditt til å få deg til å droppe ut av NoFap-mars? Slemming. Jeg tapte på "penis" Ingen kan kose med oss en hel måned Vi får se, jeg sprekker snart. Hvorfor bli med på noe sånt? Det er vel gjerne for å bevise for seg selv at man kan styre seg om man vil. Teste sin viljestyrke. Man kan jo spørre hvorfor folk vil hoppe ut fra et fullt fungerende fly frivillig, men det er jo mange som gjør det også. Meg? Viljestyrke? :!: Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Selvkontroll. Bli med, bli med! Nei Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg er forsåvidt nysgjerrig på å se bilder av alle her. <-- Det der er Nopros Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Meg? Viljestyrke? :!: Jeg er naken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg er naken. Jammen det er du i tankene våre hele tiden. Used to it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg