Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Lars kan jo selvfølgelig poste noen morsomme bilder av Anfall mens hun er borte (?), det kan bli artig. Trodde du visste bedre enn å oppfordre til slikt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Lars kan jo selvfølgelig poste noen morsomme bilder av Anfall mens hun er borte (?), det kan bli artig. Trodde du visste bedre enn å oppfordre til slikt. Alle er nysgjerrige å se bilder av deg, det vet jo du. Selv de som har sett deg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg burde være fornøyd da jeg alltid har hatt et ønske om å bli stalket av jenter, synd vedkommede tror vi har noe tilfelles bare fordi jeg er Trønder hvilket også stemoren hennes var. Samt hun går på den lokale videregående skolen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hun liker deg nok til å stalke, og du har alltid hatt ønske om å bli stalket. Mao, dere har noe til felles. Have fun. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fun? Jenta kommer på jobben min med typ 10 andre fjortisser, sier hei, og går. Dama må jo tro jeg er utro. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det er din sjanse til å tulle med ho. Avtal møter du aldri har planlagt å dra til. Lur hun inn til farlige strøk i byen, og la hun bli tatt av fanden selv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hele byen ER et farlig strøk. Fjortisser, trygdemisbrukere og rånere overalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fun? Jenta kommer på jobben min med typ 10 andre fjortisser, sier hei, og går. Dama må jo tro jeg er utro. Vet du liker det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Nigette please, det er kun ei dame som jeg hadde likt som stalker, Og hun bor i Hollywood. ..ja også deg og lars da.. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Snurreleif, du burde da vite bedre enn å tro at det finnes jenter på internett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Snurreleif, du burde da vite bedre enn å tro at det finnes jenter på internett. Du er da jente selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har allerede fått tre nakenbilder og seks telefonnumre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har allerede fått tre nakenbilder og seks telefonnumre. Og snart får du 24 cm. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har allerede fått tre nakenbilder og seks telefonnumre. Og snart får du 24 cm. Min er lenger enn din. Jeg foreslår at vi samarbeider. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg burde være fornøyd da jeg alltid har hatt et ønske om å bli stalket av jenter, synd vedkommede tror vi har noe tilfelles bare fordi jeg er Trønder hvilket også stemoren hennes var. Samt hun går på den lokale videregående skolen. Kanskje det virker fint, men det er skikkelig slitsomt. Trust me. Min er lenger enn din. Jeg foreslår at vi samarbeider. Jeg har meldt meg selv på NoFap mars, beklager. Bundy er foreløpig stengt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Min er lenger enn din. Jeg foreslår at vi samarbeider. Jeg foreslår at vi møtes for en trekantdiskusjon. Jeg har meldt meg selv på NoFap mars, beklager. Bundy er foreløpig stengt Jeg óg! La oss nofappe sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg