Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planen var vel som vanlig å legge seg tidlig, men jammen er jeg oppe enda. Ender vel med at jeg døgner i natt også - kan umulig være sunt.

e: For en serie Taxi var! Skjønner ikke at jeg ikke så den da den kom ut.

Endret av Anulaibar
Lenke til kommentar

Haha, skrev jo at det var en tin om det var talefeil, det kan man godta. Riktignok så ville jeg ha gått til en logoped for å prøve å gjøre noe med det ;)

I løpet av mitt 21-årige liv har jeg selvfølgelig vært til logoped flere ganger. Halve familien kan ikke si R, og ingen logopeder har klart å fikse det. Når jeg prøver å rulle tunga for å lage R-lyd kommer det bare en rar L-aktig lyd, så da bruker jeg heller metoden der jeg biter meg litt i tunga for å få en jukse-R istedet. Hvis det gir mening.

Åja, og ja, jeg vil være venn med deg :D

Yey :D Skal vi lakkere hverandres negler mens vi ser på Pretty Woman???

It puts the lotion on its skin!

Lenke til kommentar

Nå kjeder jeg meg faktisk såpass at jeg tyr til å se kjempekviser bli klemt ut på Youtube..

Det er litt digg, da.

Hater når jeg svarer på noe jeg har peiling om, og får som svar:

Har du denne teorien fra noe sted, eller var det noe du fant på selv? ;)

Faens nedlatende drittsekk.

Velkommen til diskusjon.no. lzm.

Lenke til kommentar

Du kan få låne min i bytte mot et par burgere, men det blir vel litt for stalkeraktig igjen?

Har du en som ikke krever innfrysning? I så fall vurderer jeg faktisk å gå med på det.

Du vil bare utnytte meg for ismaskinen min...

Dette er korrekt.
Lenke til kommentar

Et eksempel: Nytter ikke å si at du er oppvokst på gård og har kjørt traktor i 20 år når du likevel ikke har førerkort for å kunne kjøre traktor...

Kanskje ett mindre godt eksempel da, med tanke på sikkerhet..

Endret av Itek
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...