Datasmurf Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Usj da. Jeg hører på trance og venter på å få logget inn på WoW igjen, sånn at jeg kan fortsette å prate med en kompis. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Jeg hører på trance Huffda. Hvordan er det her mulig?? http://www.youtube.com/watch?v=Xf8G-c_eAhs Endret 1. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Eh, det er ikke så ille. Det meste av kontemporær R&B er stort sett verre. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hmm, Davy Jones er død. Trist. Hvil i fred. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det var synd. :/ Ingen reunion med The Monkees da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hater når jeg svarer på noe jeg har peiling om, og får som svar: Har du denne teorien fra noe sted, eller var det noe du fant på selv? Faens nedlatende drittsekk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ja, er ikke det typisk? Kommer veldig ofte fra folk som tror de kan alt og alltid har rett. Jeg er ikke en spesielt voldelig person, men jeg får alltid lyst til å slå inn trynet til slike med en stekepanne eller et strykejern. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Planen var vel som vanlig å legge seg tidlig, men jammen er jeg oppe enda. Ender vel med at jeg døgner i natt også - kan umulig være sunt. e: For en serie Taxi var! Skjønner ikke at jeg ikke så den da den kom ut. Endret 1. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Mens jeg har brukt natten på å diskutere trance og roadtrips med en kompis fra Rotterdam. Jeg angrer intet! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 2/3 av norge klarer ikke å uttale R-ordentlig (dvs. alle utenom folk fra vestlandet) ) Helt enig! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det er nesten søtt med gutter ute på byen som har lest The Game. Jeg prøver å ikke le av dem. Har de ikke lest slutten da? Konkluderer ikke fyren med at "the game" er noe skit? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Du kan få låne min i bytte mot et par burgere, men det blir vel litt for stalkeraktig igjen? Har du en som ikke krever innfrysning? I så fall vurderer jeg faktisk å gå med på det. Du vil bare utnytte meg for ismaskinen min... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Haha, skrev jo at det var en tin om det var talefeil, det kan man godta. Riktignok så ville jeg ha gått til en logoped for å prøve å gjøre noe med det I løpet av mitt 21-årige liv har jeg selvfølgelig vært til logoped flere ganger. Halve familien kan ikke si R, og ingen logopeder har klart å fikse det. Når jeg prøver å rulle tunga for å lage R-lyd kommer det bare en rar L-aktig lyd, så da bruker jeg heller metoden der jeg biter meg litt i tunga for å få en jukse-R istedet. Hvis det gir mening. Åja, og ja, jeg vil være venn med deg Yey Skal vi lakkere hverandres negler mens vi ser på Pretty Woman??? It puts the lotion on its skin! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 1/3 av norge klarer ikke å uttale R-ordentlig (spesielt folk fra vestlandet er helt jævelige) ) Helt enig! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hmm, Davy Jones er død. Trist. Hvil i fred. Jeg skulle dedikere Pixies, monkey gone to heaven, men jeg får ikke lenket den via mobilen 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Nå kjeder jeg meg faktisk såpass at jeg tyr til å se kjempekviser bli klemt ut på Youtube.. Det er litt digg, da. Hater når jeg svarer på noe jeg har peiling om, og får som svar: Har du denne teorien fra noe sted, eller var det noe du fant på selv? Faens nedlatende drittsekk. Velkommen til diskusjon.no. lzm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Om du vet noe, må du bevise det med kilder. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Du kan få låne min i bytte mot et par burgere, men det blir vel litt for stalkeraktig igjen? Har du en som ikke krever innfrysning? I så fall vurderer jeg faktisk å gå med på det. Du vil bare utnytte meg for ismaskinen min... Dette er korrekt. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Et eksempel: Nytter ikke å si at du er oppvokst på gård og har kjørt traktor i 20 år når du likevel ikke har førerkort for å kunne kjøre traktor... Kanskje ett mindre godt eksempel da, med tanke på sikkerhet.. Endret 1. mars 2012 av Itek Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Sørens månedsgebyr på visa. Fikk ikke kjøpt et rundstykke engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg